Upravo su podijeljene nagrade koje dodjeljuje German Brand Institut, a među dobitnicima su se i ovoga puta našli vrhunski hrvatski dizajneri. Među brojnim nagrađenim studijima, u kategoriji Interior & Living, pobjednik kategorije je Prostoria, dok su zlato u istoj osvojili Milla&Milli. Osim toga, Milla&Milli su prepoznati i kao najbolji novi brend ove godine.
![Strain, dizajn: Simon Morasi Piperčić foto: Doris Fatur Prostoria](http://dizajn.hr/wp-content/uploads/2020/06/prostorija-1.png)
Strain, dizajn: Simon Morasi Piperčić
foto: Doris Fatur
Prostoria
Nagrada ovog njemačkog instituta se dodjeljuje kompanijama koje se smatraju pionirima na vlastitim tržišnim područjima, a koji su aktivni i na međunarodnom tržištu. Ovom nagradom, Prostoria je proslavila 10 godina svoje aktivne prisutnosti na tržištu te se prisjetila svojih početaka iz kojih se je razvila kao kompanija čija produkcija obuhvaća sve segmente izrade namještaja. Osim nagrade u kategoriji Interior & Living, Prostoria je za projekt Revisiting Analogue iz 2020. godine nagrađena u još dvije kategorije – pobjednica je u kategoriji Storytelling & Content Marketing, dok je u kategoriji Brand Experience of the Year osvojila posebno priznanje.
!["Absent", dizajn: Numen/ For Use foto: Doris fatur Prostoria](http://dizajn.hr/wp-content/uploads/2020/06/prostorija-3.png)
“Absent”, dizajn: Numen/ For Use
foto: Doris Fatur
Prostoria
Projekt Revisiting Analogue, o kojem smo pisali ovdje, nastao je kao Prostorijin odgovor na nemogućnost izlaganja novih proizvoda na međunarodnim sajmovima namještaja koji su odgađani zbog pandemije. Projekt, koji je nastao u suradnji s dizajnerima iz kolektiva Numen/For Use i Simonom Morasijem Piperčićem, spojio je arhitekturu, dizajn i film. Predstavljanje nastalih radova pretvoreno je u događaj organiziran u „šumskom paviljonu“ u blizini Prostorijine tvornice. Prezentacija je snimana, nakon čega je film Renea Galla Revisiting Analogue premijerno predstavljen na Deezenu u lipnju prošle godine.
![Milla&Milli namještaj studio: Maša Vukmanović kreativni studio art direkcija brenda, grafički dizajn i dizajn štanda: Maša Vukmanović dizajn namještaja: Maša Vukmanović, Jelena Lukač Kirš, Jakov Šrajer kreativna i komunikacijska strategija i pozicioniranje brenda, copywriting i slogan: Kitica Kekić art direkcija TV spota: Vlado Perić RED studio (produkcija TV spota), Damir Žižić (fotografija za spot), Domagoj Kunić, Marija Gašparović (fotografija proizvoda), Andreja Lovreković (produkt dizajn), magicmarinac (web programiranje)](http://dizajn.hr/wp-content/uploads/2021/06/MillaMilli_01_namjestaj-1024x614.jpg)
Milla&Milli namještaj
studio: Maša Vukmanović kreativni studio
Za nešto mlađi brend Milla&Milli, koji je osnovan 2018. godine u sklopu drvne industrije Mudnus Viridis, ovo je također još jedno u nizu priznanja i nagrada. Između ostalih, Maša Vukmanović kreativni studio koji stoji iza ovog brenda, nagrađen je posebnim priznanjem u kategoriji cjelovitih proizvoda na prošlogodišnjoj Izložbi hrvatskog dizajna 19/20. Za brend Milla&Milli osmišljena je cjelokupna strategija brenda, pri čemu ga se pozicionira kao earth-loving artisan furniture. Osim dizajna namještaja i drugih proizvoda od masiva, radilo se i na dizajnu vizualnih komunikacija – od vizualnog identiteta i weba do promotivnih materijala. Poseban naglasak stavljen je na dizajn štandova za sajmove. Štandom dominiraju samostojeći stupovi, a namještaj se smješta u apstraktnu šumu. U vizualnim komunikacijama naglašava se dualizam. Logotip je konstruiran od dvije linije, a na različitim printanim materijalima dominiraju motivi iz prirode spojeni s komadima namještaja, dok se u TV spotu spajaju različite teksture iz šume s teksturom namještaja.
![Milla&Milli TV spot](http://dizajn.hr/wp-content/uploads/2021/06/MillaMilli_04_TV-spot-1024x614.jpg)
Milla&Milli TV spot
Izrađen od 100% hrvatskog masivnog drveta, u kombinaciji s čelikom i mramorom, namještaj Milla&Milli objedinjuje preciznost geometrije i ljepotu prirode. Brend traži povezanost s majkom prirodom i održivom proizvodnjom, što se vidi iz korištenja i najsitnijih dijelova iz dobivenih resursa, kao i iz inzistiranja na sadnji novog stabla za svaki prodani komad namještaja.
Prema riječima žirija, Milla&Milli, brend Maša Vukmanović kreativnog studija, uvjerava svojom suvremenom filozofijom koja se istovremeno odražava u dizajnu namještaja i u komunikaciji proizvoda. Nadalje, žiri smatra kako povezanost i sklonost prema prirodi na kojoj inzistira Milla&Milli, mogu u potpunosti osjetiti i njezini klijenti. Također, zaključuje kako premium brend koji se konstantno razvija i u fokus stavlja upravo prirodu i održivu proizvodnju namještaja zajedno s estetikom, definitivno zaslužuje visoku razinu vjerodostojnosti. Više o brendu možete pronaći ovdje.