Fotografija na naslovnici: "Bavul", dizajn: Lea Aviani, foto: Doris Fatur
Budući da je Milan Design Week, kao i brojni drugi sajmovi namještaja, otkazan zbog pandemije uzrokovane koronavirusom, Prostoria je u suradnji s dizajnerima iz studija Numen/ForUse i Simonom Morasi Piperčićem kreirala hibridni analogno-digitalni projekt Revisiting Analogue koji kombinira arhitekturu, dizajn i film. Projekt je zamišljen kao događaj organiziran za lokalnu zajednicu dizajnera i arhitekata, kao i prezentacija najnovijih proizvoda. Projekt je sniman u „šumskom“ paviljonu nedaleko od Prostorijine tvornice namještaja.
Snimanjem događaja nastao je Revisiting Analogue, film u režiji Renea Galla, koji se bavi nostalgijom ljudi za analognim iskustvom, materijalnošću i prirodom nastalih kao posljedica sve većeg uranjanja u digitalni svijet. Šumski paviljon dizajnirali su članovi kolektiva Numen/For Use zajedno s Simonom Morasijem Piperčićem. Paviljon je izrađen u formi drvenih „otoka“ od kojih svaki tvori svojevrsni dom i platformu za predstavljanje novih Prostorijinih proizvoda.
Među novitetima su se istaknuli: Kontrapunkt – vrhunski inovativni naslonjač koji se transformira u ležaljku (dizajn: Neisako), nova niska stolica Strain (dizajn: Simon Morasi Piperčić), stolice Piun, naslonjač Tinker i klupa Monk (dizajn: Grupa) te klupa Bavul (dizajn: Lea Aviani) koja se pretvara u krevet.
Popularni naslonjači Polygon i Oblique predstavljeni su u verziji za vanjske prostore, a zajedno sa stolicama Osmo i Umomoku kolekcijom čine Prostorijinu outdoor ponudu. Brojni arhitekti i dizajneri interijera imali su priliku isprobati i nove vrhunske modularne sofe Absent i Layout (Numen/For Use) koje konfiguracijama u prostoru nude višestruke mogućnosti korištenja. S projektom Revisiting Analogue Prostoria želi podijeliti iskustvo materijalnog događaja u sferi digitalne komunikacije i na taj način ostati u kontaktu s lokalnom i međunarodnom zajednicom, u novonastalim uvjetima tržišnog djelovanja.
Film Revisiting Analogue možete pogledati ovdje.