Communication Arts jedan je od najkompetentnijih svjetskih magazina na području vizualnih komunikacija, osnovanom još 1959. godine. Već sljedeće godine Communication Arts ustanovio je godišnju nagradu koja se danas dodjeljuje za najbolje radove na području dizajna, oglašavanja, ilustracije, tipografije, fotografije i interaktivnih medija. Žiri sastavljen od deset kreativaca iz cijelog svijeta nagradio je ove godine 126 među 2497 pristiglih radova. Kroz ovo godišnje natjecanje, ali i cijeli svoj sadržaj, magazin predstavlja nove ideje, istodobno promičući najviše profesionalne standarde.
Osnovni element nagrađenog vizualnog identiteta i signalizacije Gradskih bazena Pula – Pola su bijela i plava linija, koje se provlače kroz sve prostore te služe i kao podloga za različite ilustracije pojedinih sadržaja, ali i znamenitosti grada Pule. Za oblikovanje hrvatskog izdanja autora Markusa Zusaka Kradljivica knjiga. Za naslovnicu je iskorišteno nekoliko desetaka knjiga preko kojih je dizajner Orsat Franković crnim akrilikom ispisao naslov ovog izdanja. Svi nagrađeni radovi s ovogodišnjeg 61. natjecanja, pa tako i ovaj Studija Tumpić/Prenc, objavljeni su u tiskanom izdanju magazina Communication Arts za rujan/listopad koje je u više od 25 000 primjeraka distribuirano širom svijeta, osiguravajući time vidljivost autorima i izdavačima projekata. Navedeni su autori, uz Hamper studio, već nagrađeni European Design Awardom, o čemu možete pročitati ovdje.