Fotografija na naslovnici: Tin Kadoić / foto: Matea Bronić
Tin Kadoić suosnivač je Brloga, digitalne sestrinske agencije tadašnje agencije Bruketa&Žinić. Od 2014. do 2017. godine u agenciji Five vodio je timove u New Yorku i Zagrebu gdje je bio odgovoran za mobilnu strategiju, dizajn proizvoda, kreativnu viziju, interakciju s klijentima i razvoj inovativnih rješenja. Od 2013. do 2015. godine na Studiju dizajna vodio je kolegije vezane za dizajn interakcija. Od 2014. godine član je IxDA (Interaction Design Association) organizacije posvećene promociji dizajna interakcija i poticanju njegovog razvoja, čiju je podružnicu iste godine pokrenuo i u Hrvatskoj.
Dizajn iskustva multidisciplinarna je praksa oblikovanja proizvoda, procesa, usluga i prostora s naglaskom na kvalitetu korisničkog iskustva. U svom komercijalnom kontekstu, dizajn iskustva promiče razmatranje trenutaka angažmana ili dodirnih točaka između ljudi i brendova, te ideje, emocija i sjećanja koja stvaraju te trenutke. S obzirom na velik postotak interakcije korisnika odvija on-line, dizajneri ovog područja trebaju biti upoznati ne samo s psihologijom korisnika, već i tehnologijom. Utjecajem globalizacije i dostupnošću udaljenih mjesta i sadržaja sve većem broju ljudi, dolazi do potrebe kreiranja inovativnih sustava kako bi se korisnicima omogućila nova iskustva specifična za određen prostor i kulturu.
Airbnb je online platforma koja je prepoznala potencijal dizajna iskustva preispitujući koncept putovanja kroz tri ključna područja: Experiences, Places i Homes putem kojih, osim prenoćišta, korisnicima nude dodatna iskustva približavajući kulture i običaje određenog prostora. Time se kroz strateško povezivanje platforme s lokalnim stanovništvom može doprinijeti razvoju zajednice, ne samo popunjavanjem kapaciteta noćenja već i aktivacijom lokalnih karakteristika prostora. Tin Kadoić u Airbnb-u će kroz razvoj inovativnih koncepata upravljati odjelom zaduženim za dizajn iskustva.