Iz teksta natječaja:
“Danas se čitanje knjige sve se više percipira kao (školska) obveza. Knjige su izvor grižnje savjesti onima koji ih ne čitaju ili onima koji čitaju manje od onoga što bi oni sami ili drugi željeli. Roditelji i nastavnici potiču djecu na čitanje knjiga, ali ne ulažu dovoljno napora da im i sami budu primjer.
Ovih dana, kada oko nas prevladavaju brojni podražaji koji vode do nedostatka koncentracije, čitanje knjiga može biti borba, koja zahtijeva ulaganje posebnog truda. Ipak, oni koji čitaju zahtjevnije tekstove nagrađeni su sposobnošću za apstraktno razumijevanje svijeta, razmišljanje o novim porukama, pitanjima i odnosima, kao i učenje kako se s njima nositi.
Iako se mnogo govori o posljedicama slabe kulture čitanja i pozitivnih učinaka čitanja knjige na društvo, malo se govori o čitanju knjige kao zadovoljstvu i dodanoj vrijednosti koju dobivamo osobno ali i u širem društvenom kontekstu.
Cilj ovog natječaja je upozoriti ljude da je čitanje knjiga zaboravljeno zadovoljstvo. Želimo da se ljudi ponovno prepuste knjigama i doživljavaju ih kao iznimno lijep i važan dio svakodnevnog života.”
Sudjelovanje na natječaju Plaktivat 10 je besplatno i otvoreno svim pojedincima, agencijama i tvrtkama. Plakat s pobjedničkom idejom bit će tiskan i javno objavljen na 500 plakatnih mjesta tvrtke TAM-TAM po cijeloj Sloveniji te prijavljen na natjecateljske dane Slovenskog festivala oglašavanja (Slovenski oglaševalski festival, SOF) i Bijenale vizualnih poruka Slovenije (Bienale vidnih sporočil Slovenije).
Rok za dostavu djela je u petak 22. lipnja 2018. do ponoći, a više informacija o projektu i uvjetima sudjelovanja možete pročitati na linku.