Novi vizualni identitet Pomorskog i povijesnog muzeja Hrvatskog primorja Rijeka radit će STUDIO DOGAN

d7503103-a39f-4879-a45f-4a42a2ab5c91-maritime-museum

Početkom ove godine Pomorski i povijesni muzej Hrvatskog primorja Rijeka pokrenuo je postupak jednostavne nabave s ciljem odabira autora/tima koji će raditi novi vizualni identitet muzeja u okviru projekta lntegrirani projekt revitalizacije Guvernerove palače i Nugentove kuće u Rijeci. Ocjenjivački sud je između devet pristiglih ponuda kao najbolju odabrao ponudu STUDIJA DOGAN.

 

Zainteresirani autori/timovi nisu trebali dostaviti gotovo rješenje vizualnog identiteta muzeja već su trebali prezentirati svoj profesionalni potencijal, te vizualne smjernice (mood board), kojima prezentiraju senzibilitet i vizualno strateško razmišljanje, koje određuje okvir u kojemu vide smjer razvoja novog vizualnog identiteta PPMHP-a.

U zadanom roku pristiglo je ukupno devet ponuda, a, u skladu s propozicijama poziva, Ocjenjivački sud u sastavu: Gianni Juras, Tihomir Tutek, Margita Cvijetinović, Tamara Mataija, Sean Poropat i Lana Cavar, najboljom je ponudom proglasio ponudu Dogan d.o.o. uz sljedeće obrazloženje:

Studio Dogan između ostalih kandidata prije svega se izdvojio iskustvom te referentnim primjerima rada na složenim sustavima vizualnih identiteta za institucionalne naručitelje poput Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu ili Sveučilišta u Zagrebu. Radi se o prepoznatom imenu na domaćoj dizajnerskoj sceni, koje uspješno djeluje već više desetljeća. Njihov pregled radova i biografija uvjerili su članove žirija da se radi o vrlo kompetentnim stručnjacima.

Studio Dogan priložio je skicu mogućeg identiteta Muzeja. Žiri je u naznačenoj skici identiteta prije svega pozdravio koncept tzv. dinamičkog identiteta te tekstualno objašnjenje i relevantne vizualne primjere koji sugeriraju da su autori dobro upoznati sa suvremenim tendencijama dizajna vizualnih identiteta unutar niše projekata u kulturi. Sama formalna izvedba naznačenog koncepta ocjenjena je kao pomalo uranjena i ne u potpunosti promišljena. U tom smislu, u nadolazećim fazama projekta predlaže se vraćanje korak unazad, kako bi se još jednom promislila i rafinirala osnovna ideja te predloženi elementi vizualnog identiteta. S obzirom na iskustvo Studija Dogan, žiri je zaključio da je na koncu izgledno očekivati u potpunosti promišljen, kompaktan i vješto izrađen vizualni identitet.