Natječaj za dizajn vizualnog identiteta Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije

Obavještavamo pozvane ali i ostale zainteresirane natjecatelje da se rok za dostavu radova na Natječaj za dizajn vizualnog identiteta Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije produljuje do utorka 7. veljače 2017.

Zbog većeg broja upita zainteresiranih natjecatelja produljen je rok za primanje natječajnih radova do utorka 7. veljače 2017. do 17 sati. Do navedenog datuma svi natječajni radovi trebaju biti dostavljeni u Hrvatsko dizajnersko društvo, Boškovićeva 18, Zagreb. Radovi mogu biti dostavljeni osobno, poštom ili bilo kojim drugim oblikom dostave.

Cjelokupnu natječajnu dokumentaciju možete naći na linku.

Ocjenjivački sud će završiti s radom i objaviti rezultate do ponedjeljka 13.2.2017.

U nastavku donosimo odgovore na dosadašnja pitanja natjecatelja:

 

P: Da li je natječajem propisano što ‘treba pisati u logotipu’? Koliko sam shvatio iz dokumentacije i usmenog briefa, ta tema je otvorena. Ili?

Da li u logotipu treba pisati „Dubrovnik, rivijera i otoci“ kao do sada ili može i „Južna Dalmacija“ (kao što je npr. „srednja Dalmacija“ „Kvarner“ i sl.)

O: Natjecatelji nisu ograničeni trenutnim nazivom i sloganom ‘Dubrovnik, rivjera i otoci’ već u svojim prijedlozima imaju slobodu propitati odnosno prilagoditi i/ili dodatno razraditi i verbalnu komponentu s ciljem postizanja snažnije verbo-vizualne kohezije i komunikacijskog potencijala rješenja.


P
: Koliko primjera primjene vizualnog identiteta treba poslati, da li su neki primjeri primjene obavezni, kolika je max. veličina pdf-a koji se šalje?

O: Ocjenjivački sud od natjecatelja očekuje vizualizacije i opise svih relevantnih elemenata vizualnog identiteta. Natječajne radove treba pripremiti u digitalnom zapisu (pdf format, optimiziran za ekranski prikaz) na CD-ROM-u ili USB sticku s priloženim nekaširanim ispisima A3 formata. Pojedina prezentacija natječajnog rada može sadržavati najviše 20 listova. Elementi vizualnog identiteta trebaju biti prikazani u osnovnim grafičkim standardima — onima koje pojedino dizajnersko rješenje zahtjeva i omogućuje — kao i kroz prikaz osnovnih aplikacija koje su temeljne i ključne za razumijevanje predloženog koncepta. Natjecatelji sukladno prirodi svoga rješenja imaju slobodu sami odrediti fokuse prezentacije. Time je i broj prikaza pojedinih segmenta prezentacije ostavljen na procjenu autorima. Uz vizualnu prezentaciju obavezno je tekstualno obrazloženje koncepta, a moguće je priložiti i detaljnija pojašnjenja i priloge, ukoliko se smatra potrebnim.

P: Molila bih vas pojašnjenje vezano uz točku 9. Oprema i prezentacija natječajnih radova, točnije za točku 9.1., koja glasi: “9.1. Natječajne radove treba pripremiti u digitalnom zapisu (pdf format) na CD-ROM-u ili USB sticku s priloženim nekaširanim ispisima A3 formata. Pojedina prezentacija natječajnog rada može sadržavati najviše 20 listova. Svi dijelovi natječajnog rada moraju biti neoznačeni kako bi bili anonimni pred Ocjenjivačkim sudom.”

Pitanja:
1. Što se tiče pripreme prezentacije I njenog ograničenja na 20 listova, zanima me da li se to ograničenje odnosi samo na isprint prezentacije? Pretpostavljam da prezentacija koju ćemo vam dostaviti na USB sticku može sadržavati više od 20 listova/stranica.
2. Da li pod prezentacijom natječajnog rada razumijevate predstavljanje jednog kreativnog koncepta ili svih kreativnih koncepata/rješenja koja vam agencija želi pokazati? Naime, logično nam je da unutar 1 prezentacije predstavimo 1 kreativni koncept, a u drugoj zasebnoj prezentaciji drugi koncept, kako se ne bismo prostorno ograničili.
3. Da li je natječanje radove moguće osobno dostaviti na adresu Boškovićeva 18, ili zahtijevate slanje poštom.

O: 1. Digitalna prezentacija može imati više od 20 stranica. Ograničenje se odnosi na print. No, autorima se preporučuje količinska optimizacija i digitalnog djela prezentacije na dostatnu mjeru koja ne narušava razumljivost koncepta, a opet olakšava žiriju fokus na bitno.
2. Pod prezentacijom natječajnog rada podrazumijeva se predstavljanje pojedinog kreativnog koncepta. Postoji i mogućnost predstavljanja različitih grafičkih rješenja temeljenih na istom konceptu (unutar gabarita jedne prezentacije) no sugerira se da se autori sami, svojom ekspertizom, odluče za varijantu koju smatraju najuspješnijom i koja najbolje predstavlja vrline osnovnog koncepta. Dakle, unutar jedne prijave/prezentacije predstavlja se jedan kreativni koncept, a u drugoj prijavi/prezentaciji, drugi koncept. Drugim riječima: jedna prijava = jedan natječajni rad = jedan kreativni koncept = jedna prezentacija (u skladu s Općim uvjetima natjecatelji mogu sudjelovati u natječaju s najviše dva natječajna rada)
3. Natječajne radove moguće je osobno dostaviti na adresu Boškovićeva 18, Zagreb (radno vrijeme od 9 do 20 h) ili ih na istu adresu poslati poštom ili nekim drugim oblikom dostave