U lipnju 2021. godine dodijeljene su jubilarne stote nagrade Art Directors Cluba iz New Yorka (ADC100th Annual Awards). Nakon dugih konzultacija žiri je za pobjednički projekt u kategoriji dizajn ambalaže odabrao Untouched by Light, hrvatske agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Radi se o projektu kojeg je agencija izradila za
slovensku vinariju Radgonske gorice u kojem je umjesto reklamne kampanje kreirala novi proizvod – pjenušac proizveden u potpunome mraku. „Ovaj je projekt primjer kako se lokalne tvrtke mogu učinkovito obratiti globalnome tržištu. Kreativni potencijal u agencijama može se koristiti za puno više od kreiranja oglasa. Originalni proizvodi i usluge lakše nalaze put do potrošača“, izjavio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Više o samoj dodjeli pogledajte OVDJE.
Studio za vizualne komunikacije Tumpić/Prenc u lipnju 2021. godine osvojio je zlato na svečanom proglašenju nagrada European Design Awards, u kategoriji Pakiranje alkoholnih pića s radom Otkrivanje mikrokosmosa biodinamičkih vina. Za isti rad dobio je u lipnju 2021. godine i brončanu nagradu na Ideja X, nacionalnom natjecanju u kreativnosti, u skupini Best Branding&Rebranding.
Prestižni Pentawards ovako opisuju nagrađeni dizajn: Studio Tumpić/Prenc dovodi filozofiju biodinamičke poljoprivrede na čelo njihovog originalnog dizajna ambalaže i dizajna etikete za Šuran biodinamičkih vina.
Vizual ovog Studija za kampanju u sklopu projekata aMORE festival moru i EKO LAB, nagrađen je zlatom na European Green Award. Nagrada se dodjeljuje za izniman doprinos održivom razvoju u Europi, a nagrađeni vizual ukazuje na patnje morskog svijeta.
Međunarodna neprofitna organizacija ACT Responsible uvrstila je ovaj vizual u izložbu Great Ads for Good u sklopu najuglednijeg međunarodnog festivala kreativnosti Cannes Lions. Izložba uključuje najbolje svjetske radove isključivo u domeni društveno odgovornih projekata nevladinih i dobrotvornih organizacija te tvrtki. Radovi pokrivaju područje solidarnosti, ljudskih prava, obrazovanja i zaštite okoliša.
Studio Sonda na zagrebačkoj inačici Dana komunikacija, vodećem događanju tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj, održanom u lipnju, dobiva Grand Prix u sve tri kategorije, najvažnije nacionalne nagrade za kreativnost i efikasnost u oglašavanju: Ideja X, Mixx i Effie. Nagrađeni rad je 100% Covid Free Putovanje za Gradsku knjižnicu Poreč koja je građanima ponudila alternativu putovanja u doba COVID lockdown-a.
Pored navedenih najvažnijih Grand Prix nagrada, Studio Sonda dobio je i sedam zlata, srebro i dvije bronce: za svoje projekte King čašica za Ledo/Frikom, Berba (Vina Bertoša), 100% COVID Free putovanje za Gradsku knjižnicu Poreč i #jedvačekam za HURA-u. Više o nagradi i nagrađenim radovima možete pogledati OVDJE.
Stjepko Rošin, dobitnik je srebrne nagrade Graphis Silver Award, u kategoriji „Print-Books“, za dizajn knjige Jerka Rošina „Arhitektonski tragovi“ četiriju autora (Marcel Bačić, Miljenko Domijan, Robert Plejić te Ivan Rogić Nehajev) koja je napisana povodom 50 godina rada priznatog hrvatskog arhitekta. Dodjelio ju je jedan od svjetski najuglednijih časopisa za grafički dizajn i oglašavanje „Graphis“, sa sjedištem u New Yorku, te će biti uvršten u Graphis Design Annual 2021.
Magazin Graphis i Graphisov izdavački program općenito, jedno je od najvažnijih i najutjecajnijih mjesta za promociju grafičkog dizajna, ilustracije, oglašavanja i fotografije. Magazin Graphis prvi put je objavljen 1944. godine, a 1952. godine izašao je i prvi godišnjak, Graphis Annual koji dokumentira najbolju međunarodnu dizajnersku produkciju unutar jednogodišnjeg razdoblja.
Vizualni identitet 40. obljetnice upisa Dioklecijanove palače i stare gradske jezgre u UNESCO-ov popis, dizajnera Stjepka Rošina, prošlogodišnji je dobitnik srebrne nagrade ‘Graphis Silver Award’, u kategoriji ‘Outdoor’, kao i ovogodišnji dobitnik brončane nagrade A’ Design Award u kategoriji grafičkog dizajna.
Svrha projekta uz osmišljavanje naziva robne marke i pozicioniranje mladog i potentnog brenda, bila je osmisliti dizajn ambalaže suhomesnatih proizvoda od slavonske crne svinje. Tim koji stoji iza projekta Oink čine dizajner i kreativni direktor: Leo Vinković, ilustratorica Maja Gjajić i copywriter Tonči Klarić.
Sensus Design Factory osvojio je dvije srebrne nagrade GRAPHIS-a za katalog izložbe Željezara Sisak i za dizajn monografije prof. Zlatka Karača Studije o arhitekturi sinagoga u Hrvatskoj – Odabrani tekstovi.
Katalog koji prati izložbu “Željezara Sisak” dizajniran je za Državni arhiv u Sisku, te kroz autentične fotografije i opsežan povijesni pregled izložbenog autora Darija Franića, priča priču o jednom od nekadašnjih sisačkih industrijskih divova.
Monografija Studije o arhitekturi sinagoga u Hrvatskoj – Odabrani tekstovi, zbirka je studija o povijesnoj arhitekturi i dizajnu sinagoga na teritoriju Republike Hrvatske. Knjigu su zajednički objavili UPI2M BOOKS i Arhitektonski fakultet u Zagrebu.
Čestitamo svim nagrađenim dizajnericama i dizajnerima!