Iz teksta Leile Mehulić, kustosice izložbe:
“Postav izložbe podijeljen u tri cjeline naglašava svojstvenu joj metodu interdisciplinarnosti i pars pro toto pristupa.
Prva cjelina predstavlja vizualne identitete namijenjene autoričinim eksperimentalnim filmovima. Navedeno poglavlje predočava dizajn kao ishodište autoričina kreativnog rukopisa, te formu vizualnog identiteta na koji svodi svoje audiovizualne radove.
Druga cjelina predstavlja fotografije filmskih prizora i lokacija koje otkrivaju u kojoj su mjeri arhitektura, dizajn i grafički likovni motivi značajan segment autoričinih filmova.
Posljednju cjelinu čine četiri kratkometražna eksperimentalna filma. Kao filmska autorica zaokupljena prostorima suvremenog urbisa, Miranda je dala uvid u segmente dizajnerskog oblikovanja koje je često previđan dio urbanog krajolika, ali i filmskog motiva.
Posjetitelj prati postav izložbe koji zrcali induktivno načelo, krećući se od detalja (grafički dizajn) prema cjelini (film), ne bi li na povratku detalj promotrio iz šire perspektive.”