1. Dizajniranje pakiranja tako da na polici izgleda veće.
2. Izrada reklame za spori, dosadni film tako da izgleda kao vedra komedija.
3. Dizajniranje amblema za novi vinograd koji će sugerirati da isti posluje već desetljećima.
4. Dizajniranje omota za knjigu čiji seksualno eksplicitni sadržaj osobno smatrate odbojnim.
5. Dizajniranje komercijalnog suvenira u spomen na 11. rujna za izradu kojeg bi se koristio čelik iz ruševina Svjetskog trgovačkog centra.
6. Dizajniranje reklamne kampanje kompanije za koju se zna da pri zapošljavanju provodi diskriminaciju pripadnika manjina.
7. Dizajniranje ambalaže proizvoda namijenjenog djeci za koji znate da ima malu prehrambenu vrijednost i visok sadržaj šećera.
8. Dizajniranje linije majica za čiju proizvodnju se izrabljuje dječja radna snaga.
9. Dizajniranje promocije dijetalnog proizvoda za koji ste sigurni da nema reklamirani učinak.
10. Dizajniranje reklame za političkog kandidata čiju politiku smatrate štetnom za širu javnost.
11. Dizajniranje brošure za terensko vozilo koje je poznato po tome da se u nesrećama lako prevrće te da je tako ubilo 150 ljudi.
12. Dizajniranje reklame za proizvod čija česta upotreba može rezultirati smrću korisnika.
Ulomak iz predavanja “Ambiguity & Truth” održanog 21. lipnja 2004. na AIGA Brand Identity Conference u New Yorku. Objavljeno uz dopuštenje autora u zborniku Druge nacionalne dizajnerske konvencije, 2007.