Dani kulturnih/kreativnih industrija u Dubrovniku

Razvojna agencija Grada Dubrovnika DURA u suradnji s Gradom Dubrovnikom, Ministarstvom kulture i pojedincima i udrugama iz kulturnog i kreativnog sektora 03. do 05.studenog 2014. godine organizira „Dane kulturnih/kreativnih industrija Dubrovnik“ s ciljem podizanja svijesti o važnosti stvaranja klastera te potaknuti kreativne pojedince da razvijaju nove ideje i poruke kojim će djelovati na društveno umrežavanje i razmjenu iskustva te time doprinijeti razvoju poduzetništva kreativnih industrija.

„Dani kreativnih/kulturnih industrija“ su zamišljeni kao dvodnevna manifestacija koja bi objedinila sve raspoložive snage dubrovačke “kreativne scene” (arhitektura, dizajn, film, glazba, informacijsko-komunikacijske tehnologije, kazalište , likovna umjetnost, fotografija i nakladništvo) te time postala jedinstvena manifestacija takvog karaktera na području Grada Dubrovnika.

“Dani kulturnih/kreativnih industrija” uključuju više raznovrsnih kulturno-javnih sadržaja kvalitetnog tipa namijenjenih kako osobama iz struke tako i najširoj publici. Riječ je o izložbama, koncertima, tribinama, predstavama i projekcijama. Cilj je da ovo kulturno događanje ima i edukativni karakter, stoga se planiraju organizirati radionice i predavanja eminentnih stručnjaka s područja kreativne/kulturne industrije. Putem ove manifestacije također bi osigurali bolje povezivanje ponude vještina i potražnje tržišta rada, partnerstva umjetničkih škola, sveučilišta i tvrtki, te omogućili bolju promociju umjetnika i kulturnih djelatnika na širem području RH i inozemstva.

Ciljevi koji se žele postići poticanjem razvoja kulturnih i kreativnih industrija su: organizacija i stvaranje prostornih preduvjeta za djelovanje i prezentaciju rada kulturnih i kreativnih industrija, zapošljavanje, vidljivost Grada (kulturne/kreativne industrije imaju potencijal profiliranja gradova) te urbani razvoj (kulturne/kreativne industrije su se pokazale kao pokretači za revitalizaciju pojedine gradske četvrti koje su bile u lošem stanju).

Također dio rezultata radionica i okruglog stola koristit će se prilikom razrade programa kandidature Grada za „Europsku prijestolnicu kulture“ te će neki od umjetnika i kreativaca koji su pozvani na sudjelovanje na danima kreativnosti isto tako biti sudionici radnih sastanka.

1673_2

Art of Your Mind powered by PECHAKUCHA
Prezentacija 10-tak kreativaca u formatu PechaKuchaNight događanja. Radi se o vremenski limitiranim i neformalnim prezentacijama kroz koje različiti kreativci u jednoj večeri svojim pričama inspiriraju publiku. Radi se o globalnom događanju koji se prema licenci trenutno odvija u više od 500 gradova širom svijeta, a broj je u stalnome porastu. PechaKucha Night je u Hrvatsku prvi put stigla u siječnju 2009. kada se počela redovito događati u Zagrebu, a potom su se pridružili Rijeka, Split i Osijek.
PechaKucha Night osmislili su arhitekti Astrid Klein i Mark Dytham (Klein/Dytham Arhitecture) u Tokiju 2003. godine, a naziv potječe od japanske riječi za ćaskanje ili u doslovnom prijevodu ‘bla-bla’. Forma i osnovno pravilo događaja je da svaki predstavljač smije koristiti točno 20 fotografija (slide-ova) i ima 20 sekundi za priču o svakoj od njih, odnosno točno 6 minuta i 40 sekundi prije nego što na red stiže sljedeći prezenter. Događaji su neprofitnog tipa te se nakon prezentacija publika uz glazbu može družiti i razgovarati s prezenterima. Ključ uspješnosti ovakvih prezentacija su stroga pravila koja prezentacije čine sažetima, razinu interesa stalno na vrhuncu, te pružaju većem broju ljudi priliku da se predstavi u istoj večeri. Neformalan pristup, zanimljive gradske lokacije i interesantni sugovornici različitih struka i područja djelovanja pridonose oživljavanju urbane kulture grada.

Voditelj: Joško Lokas

1. Marko Ercegović, fotograf, Dubrovnik-Zagreb,
http://vizkultura.hr/detekcija-divnog-u-svakodnevnom/

2. Jasna Held, pripovjedačica bajki, umjetnica, Dubrovnik, www.bajke.net

3. Zjena Glamočanin, modna dizajnerica, Zagreb-Dubrovnik http://www.slobodnadalmacija.hr/Mozaik/tabid/80/articleType/ArticleView/articleId/215020/Default.aspx

4. Andrea Štaka, filmska redateljica, Zurich http://www.okofilm.ch/main.html
http://www.cure-film.com/trailer.html

5. Đino Šutić, biokemija, Dubrovnik-Zagreb https://www.facebook.com/Biotweaking, https://www.facebook.com/UR.Institute

6. Lucija Pandžić Perojević, umjetnica , Dubrovnik, http://dubrovniknet.hr/novost.php?id=30729#.VEpH2mkcRaQ

7. Marko Padovan – Tim Bolje, arhitektura, Vela Luka
http://www.timbolje.com/

8. Iva Perić, udruga Kartolina, Dubrovnik
http://www.jutarnji.hr/-kolurica—stari-dubrovacki-izrazi-objasnjeni-crtezima-i-namijenjeni-najmladima/1003378/

9. Borko Vukosav, fotograf, Zagreb, http://www.borkovukosav.com/

10. Typing, IT, Dubrovnik, http://www.typing.hr/

11. Miro Bronzić, Kinematografi Dubrovnik, Dubrovnik

12. Žarko Dragojević, glazba, Dubrovnik

13. Kinookus, hrana i film, Dubrovnik


CROATIAN DESIGN SUPERSTORE: SHOWCASE & POP-UP SHOP

U užem smislu, hibridna forma koja objedinjuje reprezentativnu putujuću izložbu suvremenog hrvatskog dizajna i privremeni (pop-up) dućan. U širem smislu Croatian Design Superstore je kulturno-ekonomska platforma koja osim središnjeg projekta putujuće izložbe donosi i čitav niz aktivnosti koje podupiru stvaranje branda hrvatskog dizajna, promoviraju kvalitetne autore i projekte te domaći dizajn u cjelini, dugoročno djelujući i kao alat afirmacije hrvatskog dizajna među domaćom širokom publikom te kao aktivan promotor hrvatskog dizajna i hrvatske kulture na međunarodnoj sceni.
Croatian Design Superstore: Showcase & Pop-up Shop primarno se smješta u prostore galerijske ili općenito kulturne namjene (npr. kino, kazalište, muzej), odnosno razne nekonvencionalne prostore (npr. stambeni ili napušteni industrijski objekt), no funkcionira i u sajamskom kontekstu. Zbog modularnog koncepta postava te fleksibilnog opsega i sadržaja, projekt je razmjerno lako realizirati i kao dodatni program u okviru ambicioznijih nastupa Hrvatske u inozemstvu.
Izložbu formalno čini relevantna selekcija najboljih primjeraka proizvoda visoke kvalitete, dizajniranih i proizvedenih u Hrvatskoj, koja pokriva kategorije namještaja, rasvjete, odjeće, obuće, igračaka, hrane, vina, nakita, posuđa, dekorativnih predmeta itd. bilo da je riječ o maloserijskim, obrtničkim, manufakturnim ili industrijskim proizvodima. Odabir je sastavljen prema kriterijima izvrsnosti u dizajnu, no uzima u obzir i kvalitetu proizvoda u cjelini.

Kolekcija je zamišljena kao stalno promjenjiva, a aktualni odabir za 2014. godinu, koji je premijerno kao pilot-projekt uspješno predstavljen u Zadru tijekom ljetne turističke sezone, činilo je 120 proizvoda i proizvodnih serija, kroz koje je zastupljeno više od 150 autora i autorskih kolektiva te u čijoj proizvodnji sudjeluje više od 100 tvrtki (dizajnerskih, proizvođača, poduzetnika, inovatora). Prvo (pilot) izdanje Croatian Design Superstorea održalo se u zadarskoj Kneževoj palači tijekom ljetne turističke sezone 2014. u suradnji s lokalnim institucijama.


Mala škola arhitekture
Društvo arhitekata Dubrovnik provodi od ožujka 2011. program pod nazivom „Mala škola arhitekture“ s djecom predškolskog i školskog uzrasta. Projekt se provodi paralelno u više hrvatskih gradova, a prema inicijativi krovnog međunarodnog udruženja arhitekata (UIA – Union Internationale Architectes). “Mala škola arhitekture” pri Društvu arhitekata Dubrovnik pokrenuta je na inicijativu arhitekta Davora Bušnje kao dio programa “Arhitektura i djeca” Međunarodne udruge arhitekata. Cilj ovog projekta je potaknuti i osvjestiti važnost prostora u svim njegovim kategorijama. Vizualno opismenjavanje općenito, obrazovanje djece i mladih u temama arhitekture, urbanizma, razumijevanja prostora i naslijeđa izuzetno je važno i istovremeno zanemareno u redovnoj nastavi, te će imati izravan i čitljiv utjecaj na izgled Grada u budućnosti, kao i na odnos budućih generacija prema vlastitoj baštini i suvremenoj arhitekturi.

Bavljenje arhitekturom podrazumijeva baratanje različitim vještinama i načinima mišljenja (organizacija, kritičko razmišljanje, komunikacija, odlučivanje, mašta, dizajn..). Kroz ovu se vježbu potiču senzibilitet, vizualno izražavanje, prostorna percepcija, opća kultura i društvena osjetljivost. Nadalje, arhitektura koristi znanja iz raznih znanstvenih i umjetničkih područja: povijesti, geografije, sociologije, psihologije, matematike, mehanike, semantike, slikarstva, skulpture, itd. Stoga se kroz jednostavne i kreativne arhitektonske vježbe kod djece stimulira interdisciplinarni misaoni proces, kapacitet izvježbavanja mašte, te analitičkog i kritičkog razmišljanja. Djeca se upoznavaju s ulogama, pravima i odgovornostima u procesu dizajna, građenja i kreaciji okoliša, te shvaćanju da arhitektura


PREDAVAČI:

SELMA PRODANOVIĆ: poduzetnica i filantropista, poznata kao „Start-up-Grand-Dame“. Njena najveća strast je otkrivanje potencijala kod budućih poduzetnika. Kako bi inspirirala i osnažila 1.000.000 novih poduzetnika, osnovala je BrainsClub.org. Uložila je u razvoj poduzetničkog eko-sistema u Beču i regiji, gdje je poduprla preko 300 start- up poduzeća i osnovala Brainswork, najutjecajniji ‘’business developer’’ u Srednjoistočnoj Europi. Selma je također suosnivačica Austrian Angel Investors Association, inicijatorica IncrediblEurope 2049 te utemeteljica „Brainswork – Make a difference“ nagrade. Izdala je „Brainsbook on Networking“ knjigu napisanu od strane 40 autora iz 15 različitih zemalja. Dobitnica je austrijske nagrade „Woman“ 2006., nominirana za nagradu ‘’ Networker of the Year’’ od strane organizacije Leading Ladies – utjecajnijih žena Austrije 2007. te 2010. godine. Također je i dobitnica “100 World of Difference 2013” nagrade te “Veuve Clicquot Business Woman Awards 2014”.
Selma vjeruje da je stvaranje pozitivnih pomaka osnovno ljudsko pravo.

IVANA NIKOLIĆ POPOVIĆ: akademska slikarica rođena u Zagrebu. Već 15 godina uspješno vodi vlastitu tvrtku, predsjednica je udruge Mreža za razvoj i kreativnost – MRAK koja djeluje na području Hrvatske već osam godina te kao asistent osam godina predaje na Tekstilno tehnološkom fakultetu na kolegiju Prezentacijski praktikum i Modna ilustracija. Za svoj rad primila je nekoliko značajnih nagrada, a jedan od najznačajnijih brendova koje je osmislila je Xica (studentska iskaznica). Kao EU Ambasadorica poduzetništva žena od 2010. do 2012. godine je održala mnoge radionice i motivacijska predavanja. Odlično poznaje područje odnosa s javnošću, brendinga, kreativnosti i situaciju u području kreativnih i kulturnih industrija. Posjeduje veliko iskustvo u razvoju i koordinaciji komunikacijskih projekata iz područja vladinih projekata, DOP, kulture, edukacije, umjetnosti. Imala je samostalne izložbe u Galeriji Lotrščak i galeriji ERSTE banke te je sudjelovala na Zagrebačkom salonu. Objavila je brojne članke iz područja kreativnosti, brendinga i odnosa s javnošću te održava predavanja kao gost predavač. 2012. godine je upisala doktorski studij na Akademiji likovnih umjetnosti na temu „Multi-dimenzionalni likovno-umjetnički elementi i percepcija kao alat za razvoj kreativnosti“. Od 2013. godine izabrana je za predsjednicu Hrvatskog klastera konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija.

IRA PAYER: dizajnerica s dugogodišnjim iskustvom u području vizualnih komunikacija i aktivna promotorica hrvatskog dizajna. Za svoje profesionalno djelovanje višestruko je nagrađivana u Hrvatskoj i inozemstvu. Kao predsjednica Hrvatskog dizajnerskog društva (2005.-2012.) suorganizirala je Prvu i Drugu nacionalnu dizajnersku konvenciju i više izdanja Izložbe hrvatskog dizajna, uredila više publikacija, među kojima i posebno izdanje Dizajn i etika: odgovornost i pravila ponašanja u dizajnu. Inicirala je i osmislila brojne projekte promocije i afirmacije dizajna u Hrvatskoj (Dizajnerska početnica, [d] razgovori, Bor s nama…). Glavna i odgovorna urednica internetskog portala www.dizajn.hr (2007.-2012), art direktorica časopisa Čovjek i prostor (2010.-2013.) te art direktorica časopisa Zarez (2009.-2013.). Suosnivačica i programska direktorica međunarodnog festivala dizajna DAN D/ D-DAY (2010 – 2012.). Posjeduje značajnije iskustvo u području dizajna za turizam te dizajna za kulturu, većinom za naručitelje u području izdavaštva, izvedbenih umjetnosti, arhitekture i nezavisne kulture. Zajedno s Lanom Cavar osnovala je studio Cavarpayer (1997.-2008.), nakon čega je 2011. pokrenula neformalni dizajnerski kolektiv Superstudio29. Među recentnim profesionalnim projektima nastalima unutar kolektiva ističu se vizualni identitet i slogan pridruživanja Republike Hrvatske Europskoj uniji HR, EU., vizualni identitet i naziv Festivala hrvatske kulture u Francuskoj Croatie, la voici te nekoliko saminiciranih projekata u vlastitoj proizvodnji koji su postali uspješni hrvatskih suveniri (Croatia, as it is, Croatia à la carte itd.). U 2014. godini pokrenula je zajedno s ekonomisticom Suzanom Košćak ambiciozni projekt Croatian Design Superstore, kulturno-ekonomsku platformu koja osim središnjeg projekta putujuće izložbe s integriranim prodajnim modelom planira i čitav niz aktivnosti koje podupiru stvaranje branda hrvatskog dizajna.

GAELLA ALEXANDRA GOTTWALD: bivša ravnateljica Hrvatskog društva likovnih umjetnika, trenutno slobodni kreativni savjetnik, art direktor i umjetnik. Diplomirala je na sveučilištu Brown povijest umjetnosti i arhitekturu te potom pohađala tečajeve na Filmskoj akademiji FAMU i Akademiji za primijenjene umjetnosti u Pragu UMPRUM te diplomski studij na Europskom institutu za dizajn lED u Milanu, Italija. U godinama koje su slijedile, radila je u brojnim institucijama od Muzeja moderne umjetnosti u New Yorku do Cinecitta filmskih studija u Rimu. Ima iskustvo u različitim kreativnim područjima radeći kao kustosica ili producentica dokumentarnih filmova, u galerijama te kao art dealer. Već nekoliko godina Gaella putuje svijetom radeći i surađujući s lokalnim zajednicama od Mozambika do Italije i Indonezije, projekte koji uključuju tradicionalne obrte ili održivi dizajn, kako bi se afirmirala uloga kreativnosti i umjetnosti kao sredstva osnaživanja lokalnih zajednica. Njen inovativni i društveno osviješteni programi osigurali su joj razne nagrade: Nacionalna nagrada za inovacije u umjetnosti (DKl 2013), EU kulturnih menadžera (EUNIC 2013), bila je dobitnik Global Ambassadors Fellowship, Vital Voices za ženske vode Belfast, Irska (2014). izabrana je za članicu Grupacije za konkurentnost u kreativnim i kulturnim industrijama te je članica žirija Global Shapers Community za mlade inovatore.

MLADEN VUKMIR: nakon što je diplomirao na Pravnom fakultetu u Zagrebu, Mladen je završio poslijediplomski studij na Franklin Pierce Law Center, Concord, NH, SAD. Bio je gostujući odv jetnik u odvjetničkim uredima: Fenwick & West, Palo Alto, CA, SAD; Monahan Duhot, Pariz, Francuska i Pavia & Ansaldo, Milano, Italija. Odvjetničko društvo VUKMIR I SURADNICI osnovao je 1991. godine. Sljedeće godine, 1992., bio je stručni savjetnik pri Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo (DZIV) u Zagrebu nakon čega je imenovan patentnim zastupnikom i zastupnikom za žigove ovlaštenim za zastupanje pred DZIV-om i Europskim patentnim uredom. Imenovan je od strane Vlade Republike Hrvatske članom Žalbenog vijeća za područje patenata i topografiju poluvodičkih proizvoda. Autor je brojnih članka te čest predavač o temama s područja intelektualnog vlasništva. Arbitar je za domaće sporove pri Stalnom izbranom sudištu Hrvatske gospodarske komore, panelist pri Administrativnom panelu za domene WIPO-a (UDRP), medijator pri Međunarodnom institutu za sprječavanje i rješavanje sporova (CPR) i pri INTA PON-u te certificirani izmiritelj Međunarodnog instituta za medijaciju (IMI). Mladen je imenovan u nezavisno tijelo pri Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo u kojem je član Žalbenog vijeća za patente. Izabran je za predsjednika AIPPI Hrvatska 2011. godine, a od 1. siječnja 2012. do 31. prosinca 2014. član je Upravnog odbora International Trademark Association (INTA). Počasni je generalni konzul kraljevine Danske u Zagrebu, odlikovan odredom časti Dannebrog. Mladen Vukmir je jedini panelist pri Administrativnom panelu za domene za svjetske generičke vršne domene (gTLD) .com, .org, .net pri WIPO-u (UDRP) s područja Jugoistočne Europe, kao i panelist u/Carnetu/lokalnom .hr sustavu nacionalne vršne domene (ccTLD).

FEĐA VUKIĆ: povjesničar umjetnosti, doktorirao je u području teorije dizajna na Univerzitetu u Ljubljani. Od 1994. godine predaje teoriju i povijest dizajna, na Studiju dizajna Arhitektonskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, trenutno u zvanju izvanrednog profesora. Stipendist The Wolfsonian Foundation/Florida International University 1995. sa znanstvenim istraživanjem na temu oglašavanja u Italiji 1875-1943. Od 1990. do danas objavio nekoliko stotina članaka u dnevnom i revijalnom tisku , te više studija i kritika u stručnim časopisima, kao i izvornih znanstvenih studija i radova u hrvatskoj i stranoj periodici. Takođe je objavio desetak knjiga na temu moderne arhitekture, dizajna i vizualnih komunikacija. Knjiga “Stoljeće hrvatskog dizajna” prevedena je 1997. godine i na engleski jezik, a prema knjizi bila je postavljena istoimena izložba u MGC “Klovićevi dvori”. Urednik je knjige “Zagreb, modernost i grad” i zbornika “Od oblikovanja do dizajna”, 2003. Autor znanstvenog istraživanja o povijesti oglašavanja u Hrvatskoj, koje je kao knjiga i izložba predstavljeno 2006. pod naslovom “Umjetnost uvjeravanja, Oglašavanje u Hrvatskoj 1835-2005”. Koautor knjige Croatian Design Now, s Victorom Margolinom 2008. Iste godine objavio i studiju Modernizam u praksi. Od kraja devedesetih istražuje identitete zajednica o kojoj temi objavljuje i znanstvene članke te knjigu Grad kao identitetski sustav 2013. Uredio zbornik Savska 25, arheologija modernosti u prostoru Studentskog centra, 2014. Autor sveučilišnog udžbenika Teorija i povijest dizajna – kritička antologija, 2012.

DAMIR BRALIĆ: rođen 1978. godine u Rijeci. Diplomirao je vizualne komunikacije na Studiju dizajna pri Arhitektonskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Samostalno ili kao suradnik radi na projektima dizajna vizualnih komunikacija (Predstavljanje hrvatske na Venijanskom Bienalu i Olimpijskim igrama u Pekingu; vizualni identiteti izložbi: Europa 2020, Izložba hrvatskog dizajna 040506, 37. zagrebački salon, Zgraf 11; dizajn časopisa Oris, Up&Underground, Concilium te tjednika Novosti; sustavi signalizacije: centar Zamet, zagrebačka gradska signalizacija…). Od 2006. do danas predavao je na Studiju dizajna (Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu), Umjetničkoj akademiji Sveučilišta u Splitu (odsjeku za dizajn vizualnih komunikacija) i Sveučilištu Sjever (Koprivnica/Varaždin – odjel za medijski dizajn). Na obrazovnim institucijama u Zagrebu, Splitu i Koprivnici pionirski u hrvatski obrazovni sustav uvodi kolegije i piše programe iz područja Informacijskog dizajna. U interdisciplinarnom timu stručnjaka radi na projektima brendinga i razvoja identitetskih sustava Središnje hrvatske, Zagrebačke županije i Varaždinske županije.


Ministarstvo kulture

U sklopu misije Ministarstva kulture, koja obuhvaća participativno razvijanje i provedbe kulturne politike, poticanje umjetnosti, umjetničkog obrazovanja i javne komunikacije, suradničke kulturne odnose Hrvatske sa zemljama regije, Europske unije i svijeta kako bi kultura postala razvojna snaga Hrvatske, Ministarstvo provodi i koordinira europske programe namijenjene poticanju razvoja i sufinanciranju kulturnog i kreativnog sektora.

Novi program Europske unije Kreativna Europa (2014. – 2020.) sedmogodišnji je program namijenjen kulturnom i audiovizualnom sektoru u okviru kojeg se nalaze dva zasebna potprograma – potprogram Kultura i potprogram MEDIA.

Potprogram Kultura na nacionalnoj razini koordinira Desk Kreativne Europe ustrojen u okviru Službe za kulturne i kreativne industrije Ministarstva kulture. Desk je ustrojen u svim zemljama članicama programa radi pružanja informacija o programu, održavanja informativnih dana, seminara i radionica te individualnih konzultacija i tehničke pomoći vezane uz sudjelovanje u potprogramu Kultura programa Kreativna Europa. U programu mogu sudjelovati sve pravne osobe (privatne i javne), ali i tijela nacionalne, regionalne i lokalne vlasti čija osnovna djelatnost pripada djelokrugu kulture te se nalaze u zemljama članicama programa. Sudjelovanje u potprogramu Kultura je moguće kroz četiri vrste natječaja: Potpora europskim projektima suradnje, Potpora projektima književnih prijevoda, Potpora europskim mrežama i Potpora europskim platformama.

Zaklada “Kultura nova”

Zakladu „Kultura nova“ osnovala je Republika Hrvatska posebnim zakonom kao zakladu s osnovnom svrhom promicanja i razvoja civilnog društva u Republici Hrvatskoj na području suvremene kulture i umjetnosti. Osnivanjem Zaklade “Kultura nova” napravljen je značajan pomak u kulturnom sustavu, jer je stvoren novi mehanizam koji daje stručnu i financijsku podršku organizacijama civilnog društva na području suvremene kulture i umjetnosti te doprinosi izgradnji snažnog, stabilnog i raznolikog civilnog društva na području suvremene kulture i umjetnosti koje kreira nove umjetničke prakse i prakse kritičkoga javnog djelovanja te potiče pozitivne društvene promjene u Republici Hrvatskoj. Zaklada nije konkurentski niti zamjenski izvor financiranja u kulturi onim postojećim na nacionalnoj razini ili subnacionalnim razinama, kroz koje se i dalje osiguravaju sredstva za kulturne programe civilnog sektora, već je “Kultura nova” komplementarna i nadopunjujuća mjera u sustavu financiranja kulture koja će doprinijeti stabilizaciji i razvoju organizacija civilnog društva na području suvremene kulture i umjetnosti. Komplementarnost je ugrađena u sve aspekte djelovanja Zaklade.
„Kultura nova“ pruža stručnu i financijsku podršku programima organizacija civilnog društva u kulturi koji: potiču razvoj produkcijskih i organizacijskih kapaciteta nositelja programa; podižu razinu profesionalnog djelovanja putem neformalnog obrazovanja i stručnog usavršavanja; potiču uspostavljanje međusektorske suradnje; pospješuju programsko umrežavanje i suradnju na nacionalnoj, regionalnoj i međunarodnoj razini; potiču umjetničko stvaralaštvo i kulturno djelovanje mladih; potiču i druge programe usmjerene ostvarivanju svrhe Zaklade. Zaklada provodi i vlastite programe iz navedenih područja.

Hrvatsko Društvo Likovnih Umjetnika Dubrovnik

Hrvatsko Društvo Likovnih Umjetnika Dubrovnik već punih četrdeset godina, od samog utemeljenja 1974. godine promiče likovnu produkciju na lokalnoj, republičkoj i medjunarodnoj kulturnoj sceni, vođeno stručnim i široko priznatim imenima vizualnih umjetnosti. Kao krovna udruga likovnih umjetnika Grada, djeluje u Galeriji Flora, prostoru koji je na popisu “uvaženih institucija i izložbenih prostora za priznavanje prava i reviziju priznatih prava samostalnih umjetnika”. Društvo ima bogato izlagačko iskustvo te okuplja dubrovačke akademske umjetnike, zagovara njihove interese i promiče njegov rad. Programsko vijeće Društva u svom stručnom djelovanju, osobito je fokusirano na izlagačku aktivnost mladih autora grada Dubrovnika i regije, a program obogaćuje gostovanjima afirmiranih autora. Izlagačka aktivnost se odvija tijekom cijele godine čime se obogaćuje vansezonska kulturna ponuda Grada, izvan stare gradske jezgre u jedinstvenom ambijentu Lapada.

Feredon

Feredon je bend nastao 2012. nakon godina kaučevanja i sviranja covera sve do nastanka Feredonije, koncepta koji promovira otvoreno stanje uma i pruža svakome mogućnost da uspije sve što poželi, samo ako to i učini. Bend planira izdavanje svog prvog albuma tijekom 2015. godine, a do sada je snimljen jedan spot u vlastitoj produkciji za pjesmu It’s Just You’n’Me Honey. Ekipa Srđan Petric, Tomislav Grković, Ivica Glunčić te Nikola kapidžić koji čine bend, namjeravaju proširiti koncept Feredonije na cijeli svijet, a do sada su uspješno promovirali svoj materijal u Dubrovniku, Zagrebu i Širokom Brijegu…

 

1673_4