Ove godine hrvatska zrakoplovna tvrtka Croatia Airlines obilježava 25. godišnjicu osnutka. U povodu tog jubileja u Muzeju za umjetnost i obrt od 25. rujna do 5. listopada postavljena je izložba 25 godina dizajna i fotografije u Croatia Airlinesu. Usporedno s razvojem kompanije sustavno se razvija i korporacijski vizualni identitet. Osobito se ističe redizajn zrakoplova Croatia Airlinesa, za koji je kompanijska dizajnerica Ivana Ivanković dobila međunarodnu nagradu ReBrand 100.
U komuniciranju korporativnih vrijednosti, ali i nacionalnoga identiteta, važnu ulogu već 20 godina ima i kompanijski časopis Croatia, koji svojim vizualnim identitetom, kao sastavnim dijelom vizualnog identiteta kompanije, uspješno prenosi nacionalna obilježja i tako pridonosi prepoznatljivosti naše zemlje u svijetu. Nerijetko časopis je i prvi kontakt putnika s našom zemljom te daje prve informacije o Hrvatskoj. Maštovite i zanimljive teme praćene kvalitetnim fotografijama promiču hrvatsku kulturu, baštinu i prirodne ljepote te informiraju putnike i širu javnost o odabranim stručnim temama iz zrakoplovstva i kompanije.
Općeniti je projekt razvoja korporacijskog identiteta tvrtke predstavljen na mnogim hrvatskim i međunarodnim izložbama i manifestacijama dizajna, a predstavljan je u međunarodnim publikacijama (European Design Annual, Print, Icograda Gallery) a uz ReBrand 100 dobio je i još nekoliko nagrada te priznanja.