Natjecanje Young Lions u partnerstvu s Iskonom još jednom pruža priliku nezavisnim i agencijskim profesionalcima do 31 godine da se, odvojeni od svojih kolega, bore za titulu najboljih u Hrvatskoj i predstave hrvatsku kreativnu industriju na svjetskom natjecanju Cannes Young Lions. Kako bi se osiguralo da se u svim natjecateljskim kategorijama prepoznaju najkvalitetnije prijave, žiri i ove godine čini niz stručnjaka iz raznolikih područja komunikacijske industrije. Intervju s predsjednikom žirija ovogodišnjeg natjecanja Nikolom Žinićem, u kojem otkriva svoja razmišljanja o kreativnosti, idejama, ali i kriterijima žiriranja, pročitajte ovdje. Uz Nikolu Žinića radove će ocijenjivati Dunja Bua Maričević (Pragma komunikacije), Anamarija Juraković (Advans Adria), Alen Kekić (I to nije sve), Mario Lovrić (Studio Nexus), Fran Mubrin (404), Iva Pregernik Jungić (Iskon), Manuela Šola (Komunikacijski laboratorij), Boris Zatezalo (Degordian) te tajni član, tj. predstavnik klijenta – humanitarne organizacije – koji će se predstaviti natjecateljima prilikom samog početka natjecanja.
Mladi lavovi, bilo agencijski ili nezavisni, svoju snagu mogu odmjeriti u pet kategorija: Design, Digital, Media, Print i PR. Svaka kategorija ima poseban izazov, a natjecatelji Design kategorije će sukladno briefu, raditi na isporuci kreativnog rješenja koje će uključivati izradu loga/brend identiteta. Format natjecanja pomaže natjecateljima da razviju kreativne vještine, nauče se nositi s vremenskim pritiskom, izgrade komunikacijske sposobnosti i samostalno donose odluke.
Upravo humanitarni karakter natjecanja – kreirana se kreativna rješenja bez naknada ustupaju neprofitnoj organizaciji – potiče dodatnu motivaciju za izvrsnost, a na pozitivnu lokalnu promjenu natjecanja ukazuje i činjenica da je riječ o domaćem klijentu, koji do trenutka samoga početka natjecanja ostaje u tajnosti, što samo dodatno pojačava uzbuđenje.
Prijave traju do 30. travnja 2021., a prijavnicu i više informacija o natjecanju pronađite na službenim stranicama natjecanja.