Iz teksta kustosice Draženke Jalšić Ernečić:
„Vegeta 60 – Paketić povijesti temelji se na priči o dizajnu ambalaže i grafičkom dizajnu jedne od zasigurno najpoznatijih i najdugovječnijih brendova prehrambene industrije u Hrvatskoj. U svojoj osnovi temelji se na muzejskoj priči o predmetima koji se čuvaju u Zbirci grafičkog i produkt dizajna Muzeja grada Koprivnice, zbirci ambalaže Muzeja prehrane Podravka te na predmetima sačuvanima u službi Ambalaža i dizajn, odnosno Marketingu Podravke. Sinergija baštinske ustanove i privrede omogućila je istraživanje povijesti dizajna i ambalaže te evoluciju percepcije i recepcije dodatka jelima stvorenog u tvorničkom laboratoriju Prehrambene industrije Podravka u Koprivnici.
Priča o razvoju i evoluciji marke proizvoda koja je u šest desetljeća postala jedan od najznačajnijih hrvatskih brendova mogla bi se u kontekstu industrijske povijesti 20. stoljeća temeljiti na povijesti istraživanja i razvoja tehnologije, ekonomske povijesti i povijesti marketinga i oglašavanja, no naglasak je ovom prilikom stavljen na povijesni razvoj ambalaže i grafičkog dizajna Vegete te pregled agencijskog dizajna kroz šest desetljeća. Vegeta kao predmet istraživanja u kontekstu povijesti primijenjenih umjetnosti i dizajna u 20. stoljeću odražava prostor, vrijeme i ljude koji su je stvarali, razvijali i mijenjali u skladu sa zahtjevima vremena i tržišta. Muzejska priča o industrijskoj baštini Podravke i Vegete nije samo priča o oblikovanju ambalaže i likovnim rješenjima grafičkog dizajna i redizajna ili o razvoju i evoluciji brenda. (…)
Izložba u galeriji Hrvatskog dizajnerskog društva ima daleko dublje simbolično značenje nego što se to na prvi pogled čini. Na razini kustoskog koncepta i priče o razvoju i evoluciji ambalaže te grafičkom dizajnu jednog dugovječnog hrvatskog brenda, izložba o Vegeti priča je o prostoru, vremenu i ljudima. Istraživanju i razvoju Ideja. Inovaciji. Kreaciji. Emocijama. Preispitivanju i analitičkom pristupu. Potrebi za novim spoznajama, novim tržištima, novom izgledu ambalaže.
U takvoj percepciji leži snaga Vegete kao brenda, a inovativnost u razvoju ambalaže i industrijskom dizajnu osnova je timske kreacije koja već šest desetljeća postavlja nove trendove, u kojoj su dizajneri ambalaže i grafički dizajneri tek malen, ali bitan dio kolektivne (agencijske) priče. Stavljanje naglaska na industrijski i grafički dizajn najpoznatijeg hrvatskog začina, stručnjake za marketing i oglašavanje, ljude iz agencije, kreativne i umjetničke direktore, dizajnere, ilustratore i tipografe, malen je, ali važan prilog istraživanju povijesti dizajna i vizualnih komunikacija na ovim prostorima.“