Put Vanje Blumenšajna svijetom oglašavanja započeo je ulogom junior copywritera u reklamnoj agenciji Imago, gdje je imao prilike raditi na identitetima i kampanjama za relevantne regionalne i međunarodne brendove, logično napredujući do pozicije glavnog kreativnog direktora. S Vanjom će se razgovarati o njegovom originalnom pristupu brendingu i oglašavanju, mogućnostima autorskog izražavanja u marketinškoj industriji, izazovima u pokretanju vlastitog posla i ravnoteži između kreativnosti i rasta, anegdotama iz brojnih projekata na kojima je radio, samoiniciranim društvenim akcijama, hrani i drugom veselju…
Vanja Blumenšajn inzistira na izvrsnosti od 1979., a zadnjih petnaestak godina u oglašavanju. Deset godina sudjelovao je u žiriju najvećeg nacionalnog festivala oglašavanja, od čega dvije na njegovom čelu kao predsjednik. Osvojio je gotovo sve domaće i pristojan broj stranih advertising nagrada (Festo, Ideja X, MIXX, Effie, ADCC, Eurobest, ADCE, Red Dot, Golden drum, Regpak, Cropak, Outward, MIAF, SEMPL…). Proglašen je Kreativcem godine (Sudnji dan), Copwriterom godine (Ideja X i Sudnji dan X2) te jednim od najboljih hrvatskih kreativaca desetljeća (Media marketing). Godine 2013. pokreće agenciju Señor u kojoj kreira campañas and more.
Dizajn dijaloge vodi i koordinira dizajner, likovni kritičar i tekstopisac Bojan Krištofić, član CDSS tima. Kao prodajni i izložbeni prostor namijenjen proizvodima i konceptima domaćih dizajnera/ica, CDSS služi njihovom okupljanju i umrežavanju te medijskoj i tržišnoj promociji, dok publika dobiva priliku da ih upozna i informira se kroz opušteno i neposredno druženje.