Best of Show je jedna od tri najvažnije nagrade u ovom natjecanju, a odnosi se na rad koji je ocijenjen kao ukupno najbolji dizajn u Europi, širom svih kategorija. Od posebnih nagrada tu je još nagrada Agencija godine, koja se dodjeljuje najuspješnijoj agenciji ili studiju što se tiče broja osvojenih nagrada, a ove je godine dodijeljena norveškoj agenciji ANTI, te Nagrada žirija koja se dodjeljuje radu koji odašilje snažnu poruku o važnosti dizajna široj javnosti, a dobio ju je LUCRA Designstudio iz Njemačke za rad Helping Hands – A guide to sign language for nursing and medicine.
Uspjeh Studija Tumpić/Prenc bez sumnje je i najveći uspjeh hrvatskih dizajnera na ovom prestižnom europskom natjecanju, specifičnom, između ostalog, po tome što žiri ne čine profesionalni dizajneri, nego prije svega kritičari, urednici i autori koji pišu o dizajnu. Iz Hrvatske je u žiriju, drugu godinu zaredom, bio HDD-ov kustos i urednik Marko Golub, a uz njega još i Sasha Tregub (Telegraf Design, Ukrajina), Mitya Kharshak (Projector, Rusija), Christine Moosmann (Novum, Njemačka), Carlos Arredondo Gуmez (Visual, Španjolska), Sarah Snaith (Eye magazine, Ujedinjeno Kraljevstvo), Arja Karhumaa (Finska), Rene Wawrzkiewicz (Design-Crit, Poljska), Brigitte Willinger (Designaustria, Austrija), Freek Kroesbergen (Dude, Nizozemska) i Daniela Piscitelli (Italija, ico-D)
Studio Tumpić/Prenc autori su cjelokupnog vizualnog identiteta Gradskih bazena Pula-Pola, kao i unutarnje signalizacije koja na učinkovit, ali i vizualno atraktivan način povezuje cijeli kompleks bazena i pratećih sadržaja te usmjerava i poboljšava doživljaj kretanja unutar njega. Osnovni grafički element vizualnog identiteta i same signalizacije je bijela, odnosno plava linija, koja se provlači kroz sve prostore, vodi korisnike kroz njih, ali služi i kao podloga za različite ilustracije izvedene iz piktograma karakterističnih za označavanje pojedinih sadržaja koji se uobičajeno nalaze u ovakvim prostorima. Signalizacija pulskih bazena predstavlja upravo sretan susret čiste funkcionalnosti i vizualnog oživljavanja prostora.
Još jedno Zlato Studio Tumpić/Prenc dobio je za ambalažu maslinovog ulja Latini. Karirani uzorak s džepićem na etiketi inspiriran je pričom o pretku današnjeg vlasnika brenda Latini, koji je takvu kariranu košulju dobio kao dnevnicu radeći kao zemljoradnik kod istarskih Talijana. Na papiriću koji se nalazi u “džepu” boce ispričana je cijela ta obiteljska priča.
Srebro u kategoriji Pojedinačna naslovnica knjige osvojio je studio Flomaster, i to za dizajn hrvatskog izdanja knjige Markusa Zusaka Kradljivica knjiga. Za naslovnicu je iskorišteno nekoliko desetaka knjiga preko kojih je dizajner Orsat Franković crnim akrilikom ispisao naslov ovog izdanja .
Hamper studio odnio je Broncu u kategoriji Prijeloma knjige za dizajn prvog hrvatskog prijevoda perzijske mistične poeme Jezik ptica Farida ud-Din Taira, koji na inventivne načine reflektira strukturu teksta i simboliku unutar njega, te povezuje kaligrafske i ilustrativne elemente ranijih rukopisa s njihovim suvremenim čitanjem.
S obzirom na situaciju s pandemijom koronavirusa, ove su godine nagrade prvi put proglašene online, putem YouTube kanala European Design Awards gdje se proglašenje prenosilo uživo. Izvorno je dodjela nagrada trebala biti na European Design Festivalu u Valenciji za točno dva tjedna, no festival je otkazan, a Valencia će biti domaćin festivala 2021. godine.