Direktorica Sara Prenc Opačić i kreativni direktor Anselmo Tumpić primili su nagradu u povijesnoj njujorškoj dvorani Gotham Hall, a svečanosti je nazočio i Robert Andrew Anderson, vlasnik brenda Istriana. Dodjela nagrada održana je u sklopu Creative Weeka, najvećeg okupljanja kreativaca u Sjedinjenim Državama. Creative Week nudi niz predavanja, radionica i panela osmišljenih da potaknu raspravu, razmišljanja i povezivanja u industriji oglašavanja i dizajna, no prostire i crveni tepih zbog dodjele tri međunarodno priznate nagrade za najbolje radove u jednoj godini.
„Ovo je golem uspjeh za nas jer dobili smo baš zlato na jednom od najvažnijih festivala u svijetu te na najbolji način predstavili Hrvatsku. Dosad smo bili nagrađeni mnogo puta, pa i za spomenuto pakiranje, ali ovo je doista veliko priznanje“, izjavili su Sara Prenc Opačić i Anselmo Tumpić. Nagrada je tim značajnija zbog činjenice da su ove godine u konkurenciji za nagrade bili i neki od najpoznatijih svjetskih brendova kao što su Adidas, Google i Apple.

Studio Tumpić / Prenc (foto: Jenna Bascom)
Ovim uspjehom nastavljen je impozantan niz nagrada projekt Istriana koji je rovinjski studio realizirao s partnerima Wine & Industrial Packaging i CMG Digital. Posljednjem priznanju prethodili su Pentawards, Best color of the year by Pantone x Pentawards, Dieline Awards, D&AD, LIA Awards te čak tri zlata u tri različite kategorije na natjecanju IdejaX u sklopu Dana komunikacija. Uz to, Studio Tumpić/Prenc bio je prošle godine najnagrađivanija hrvatska agencija na međunarodnim natjecanjima, a na Danima komunikacija najuspješnija nezavisna agencija u Hrvatskoj.