Izvorni tekst poziva pročitajte u nastavku:
Veliko nam je zadovoljstvo pozvati Vas da sudjelujete na Izložbi namještaja u sklopu Tjedna dizajna Zagreb 2016. ( 3. – 8. 5. 2016., Lauba, Zagreb) i predstavite svoj proizvodni program. Izložba koja ima za cilj predstavljanje najboljeg namještaja prvi puta je organizirana 2015. godine u ekskluzivnom prostoru muzeja Lauba, a sam Tjedan dizajna 2015. posjetilo je više od 10.000 posjetitelja u osam dana trajanja. PR vrijednost projekta nakon provedene analize objava utvrđena je na 1.486.000,00 HRK. Naš prvi projekt Izložbe namještaja publika je iznimno dobro prihvatila, te Vas ovom prilikom pozivamo da se predstavite i promovirate Vaše najbolje dizajnerske proizvode. Za samu izložbu osigurano je 1.000 m2 prostora u Laubi.
Zbog ograničenog broja kvadrata i mogućnosti odabira pozicije, te svih dodatnih pogodnosti koje smo Vam ove godine pripremili molimo Vas da prostor za Vaše izlaganje rezervirate što prije. Krajnji rok prijave za izlaganje na Tjednu dizajna Zagreb 2016. je 11. ožujka 2016.
Nadamo se da ćete izlagati te svojim sudjelovanjem doprinjeti pozitivnoj percepciji proizvoda s dodanom vrijednošću i učiniti ga dostupnim hrvatskom tržištu a i šire.
Ukoliko ste zainteresirani za izlaganje i predstavljanje svojeg proizvodnog programa, molimo Vas da što prije popunite, ovjerite pečatom i pošaljete skeniranu prijavnicu (do 10. veljače 2016. za ranu prijavu ili 11. ožujka 2016. za regularnu prijavu) kako bi na vrijeme osigurali svoj izlagački prostor na info@scuderiazagreb.com ili info@adakezic.com .
U privitku je poziv sa dodatnim informacijama – prijavnica je dostupna na http://www.tjedandizajna.com/2016/wp-content/uploads/2016/02/Prijavnica_za_Izlozbu_namjestaja_2016.pdf
Više o cijeloj manifestaciji na http://www.tjedandizajna.com/2016/
Paket izlaganja uključuje:
1. Izlagački prostor u Laubi (struja, internet, mogućnost korištenja pregradnih panela) po
cijeni od 350,00 HRK + PDV m2
2. Signalizacija u prostoru Laube i vani
3. Predstavljanje u katalogu Tjedna dizajna Zagreb 2016. (dvojezično hrv-eng, naklada 2.000 primjeraka) na pola stranice
4. Predstavljanje na web stranici Tjedna dizajna Zagreb (+ link na web stranicu proizvođača)
5. Predstavljanje na Facebook profilu Tjedna dizajna Zagreb (11.000+ followera)
6. Poseban event na Facebooku Tjedna dizajna Zagreb (Izložba namještaja na Tjednu dizajna Zagreb)
7. Promotivni materijali (zastavice, plakati) za vaš showroom
8. Coctail za B2B povezivanje i promociju u Laubi (pozivnice za arhitekte, hotelijere, distributere i investitore)
9. Posebna premijera novih proizvoda (ukoliko ih izlagač ima)
10.PR promocija izložbe i izlagača kroz medijske partnere
11. 10 ulaznica za Tjedan dizajna Zagreb 2016.
12. 20 pozivnica za svečano otvorenje Tjedna dizajna 2016.
Dodatno:
1. Naknada za registraciju (kotizacija) u iznosu od 500,00 HRK + PDV
Dodatne aktivnosti i promocije:
1. Mogućnost organiziranja nagradne igre za posjetitelje
2. Oglas u katalogu Tjedna dizajna Zagreb 2016. (prema dodatnom cjeniku u prijavnici)
3. Mogućnost organizacije poslovnih sastanaka u dvorani za sastanke (cjenik rezervacije prostora u dodatnom cjeniku u prijavnici)
4. Mogućnost organiziranje samostalnog domjenka za klijente i partnere izlagača (u organizaciji izlagača ili prema posebnom cjeniku ukoliko organizaciju preuzimamo mi – po dogovoru)
Materijali potrebni za predstavljanje i promociju izlagača:
1. Logotip u vektorima
2. Fotografije 300 dpi, min. veličine 15×10 cm
3. Tekst do 1000 znakova (bez razmaka) kojim predstavljate svoju tvrtku ili proizvod u katalogu i ostalim medijima
4. Ukoliko na Tjednu dizajna imate premijeru novog proizvoda molimo dostavite tekst do 500 znakova i fotografije proizvoda 300 dpi, min. veličine 15×10 cm
5. Obavezno navesti kontakt podatke tvrtke (web stranicu, Facebook page, Twitter page, Instagram page…)
6. Dostaviti informacije o eventualnim nagradama koje ste osvojili