Popust za članove (m/ž) HDD-a: Dani komunikacija 2025

Neponovljiva atmosfera, vrhunski predavači, neprocjenjiva iskustva i zavidna produkcija: novo izdanje popularnog festivala kreativnosti i komunikacija Dani komunikacija održat će se od 15. do 18. svibnja 2025. u Rovinju, a prijave su i službeno otvorene. Tri uzbudljiva svibanjska dana, posvećena komunikacijama, kreativnosti i digitalnim inovacijama, bit će ispunjena predavanjima, dijalozima s domaćim i regionalnim stručnjacima, radionicama, svečanim dodjelama strukovnih nagrada, partyjima, nizom drugih sadržaja i iznenađenjima na koja smo uz ovaj festival navikli. Članovi i članice HDD-a imaju poseban popust na kotizacije! Više o pogodnostima saznajte u tekstu.

Provjereno sjajan, ali uvijek netipičan – festival koji redefinira granice kreativnosti i komunikacija otvara prijave za novo izdanje, a organizatori i ovom prilikom pripremaju nešto sasvim novo i uzbudljivo.

I u 2025. godini ovaj festival priprema izvanredan postav vrhunskih svjetskih govornika i lidera koje u Hrvatsku dovodi sa svih strana i dijelova svijeta, no kreativnu zajednicu u Rovinj ne privlače (isključivo) važna imena, tvrde organizatori, poručujući da su Dani komunikacija danas sami po sebi sinonim za kvalitetu u industriji. Festival je nadaleko poznat upravo po tome što sa svojim sudionicima uz jedinstvene edukativne sadržaje uspješno ruši unaprijed postavljena očekivanja te otvara prostor slobode za kreativnu genijalnost i spektar ideja koje iz njega proizlaze. Prva lica ovogodišnjeg festivala, bit će predstavljena u siječnju na konferenciji za medije.

Prošlog festivalskog izdanja, najposjećenijega dosad, prisjetite se na poveznici, a prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o rezervaciji early bird kotizacija, ali i smještaju u luksuznim hotelima Lone, Monte Mulini i Grand Park Hotelu očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših europskih destinacija, u ponudi koja vrijedi do 20. siječnja za rane prijave i rezervacije.

Organizatori su za članove i članice HDD-a osigurali kotizaciju po posebnoj cijeni, a više informacija pronađite na poveznici.

***

O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.

Pratite ih i na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.