Otvorene su prijave za Ideju X – Best of Ad-Making i Best Branding & Rebranding

Otvorene su prijave na IdejuX, nacionalno natjecanje u kreativnosti tržišnih komunikacija koje već dvanaest godina nagrađuje originalne i jedinstvene kreativne ideje te marketinške projekte koji pomiču granice. Za zlatne, srebrne i brončane nagrade, ali i reputaciju unutar komunikacijske industrije Hrvatske te cijele regije, natječu se agencije i samostalni umjetnici. Pobjednici će, uz gromoglasan pljesak i uručenje statua, biti proglašeni na događanjima Dana komunikacija. Redovni prijavni rok traje do 10. veljače 2022., dok je kasni prijavni rok otvoren do 24. veljače 2022.

fotografija na naslovnici: Marko Prpić/PIXSELL

Osim što odaje priznanje idejama, skupina kategorija Best of Ad-Making slavi umjetnost realizacije, tj. izvedbu (craft), posebno pazeći na formu i funkcionalnost, no uvijek u službi ostvarenja ideje. Stoga će projekti prijavljeni u nekoj od kategorija iz ove skupine morati pokazati svoje umijeće produciranja rješenja koja dovode do inventivne realizacije ideja. Best of Ad-Making ukazuje i na raznolikost industrije tržišnog komuniciranja nagrađujući tehnike koje se kreću od tradicionalnog printa do novih umjetničkih smjerova i koje su proizašle iz razvoja digitalnog svijeta i tehnologije, omogućujući tako evoluciju krajnjeg proizvoda.

Best Branding & Rebranding

U kategoriji Branding za nagradu konkuriraju svi projekti stvaranja i oblikovanja novog brenda ili vizualnog identiteta (imena, simbola ili dizajna) određenog proizvoda, usluge ili organizacije kojim se stvara slika o njima u svijesti potrošača. U kategoriji Rebranding nagrađuje se djelomičan ili potpuni redizajn identiteta postojećeg proizvoda, usluge ili organizacije.

Kako sudjelovati?

Unutar svake od kategorija, u svim skupinama, sudjelovati mogu svi radovi iz Hrvatske, kao cjelovite kampanje i pojedinačni dijelovi kampanja, koji su objavljeni od 1. siječnja 2021. do 24. veljače 2022. Projekti koji su započeli prije navedenog kvalifikacijskog perioda ili su završili nakon njega također mogu sudjelovati ako su se barem dijelom provodili u navedenom periodu kao stvarna tržišna aktivnost, sukladno kriterijima iz Pravilnika.

Redovni prijavni rok traje do 10. veljače 2022., dok je kasni prijavni rok otvoren do 24. veljače 2022. Više informacija o natjecanju pronađite na službenim stranicama Dana komunikacija.