Iz teksta natječaja:
“Prekomjerni konzumerizam postao je naš životni stil, a materijalna dobra naš statusni simbol. Rijetko se pitamo gdje i kako su stvari proizvedene, a najčešće kupujemo bezglavo i neetički. Postali smo atomizirano društvo u kojem kupnja ne zahtijeva odnose s ljudima s kojima živimo, a nabava pojedinca neovisna je o zajednici u kojoj on živi.
Kampanja navodi na razmišljanje o prekomjernoj potrošnji, posebice u vrijeme blagdanskog darivanja te potiče na primjenu alternativnih oblika nabave robe. Plaktivat postavlja u središte aktualne teme suvremenog društva koje posredno sukreiraju okoliš u kojem živimo. Riječ je o fuziji dobre društveno odgovorne ideje, kreativnih viškova i javnog medija. TAM-TAM natječajem Plaktivat potiče pozitivne pomake u našim glavama i istodobno upozorava na poseban kontekst, učinkovitost te društvenu ulogu i odgovornost koju može zauzeti gradski plakat kao iznimno raširen i istovremeno najstariji medijski format s velikim utjecajem na javno mišljenje.
Plaktivat ovog puta poziva i na prekograničnu suradnju, budući da na dostavu rješenja poziva i autore iz bivših republika nekadašnje zajedničke države. Pobjednički gradski plakat bit će tiskan i javno objavljen na 500 plakatnih mjesta tvrtke TAM-TAM po cijeloj Sloveniji. Bit će prijavljen na natjecateljske dane festivala Slovenski oglaševalski festival (Slovenski festival ogračavanja, SOF) i Bienale vidnih sporočil Slovenije (Bienale vizualnih poruka Slovenije), a dobit će i Plaktivatov Megafon i pobjedničku plaketu.
Rok za dostavu djela je u četvrtak, 24. studenog 2016. godine, a više informacija o projektu i uvjetima sudjelovanja možete dobiti ovdje, a kreativni brief možete pročitati ovdje..