OLEG ŠURAN: Tko vidi dizajn u Puli? / LIDIJA LOVRIĆ: Order (dis)order (14. 3. – 24. 3. 2012.)

416905_340435142668975_759156964_n

U srijedu 14. ožujka u 20 sati u HDD galeriji otvaraju se izložbe “Tko vidi dizajn u Puli?” OLEGA ŠURANA i “Order (dis)order” LIDIJE LOVRIĆ. Izložbe su posljednje u ciklusu samostalnih predstavljanja nagrađenih autora na Izložbi hrvatskog dizajna 0910, ovog puta u studentskim kategorijama Dizajna elektroničkih / interaktivnih medija te Modnog i odjevnog dizajna. Izložbe ostaju otvorene do 24. ožujka.

Tko vidi dizajn u Puli zbir je digitalnih video sekvenci kroz koje Oleg Šuran nastoji istražiti kako grad Pula živi dizajn, koje su odlike ‘pulskog dizajna’ i što on točno predstavlja, tko i kako oblikuje vizualne kodove grada? Proces mapiranja “dizajna u Puli” započinje s četiri video intervjua s četvero građana Pule. Njihove priče otvaraju nove dijelove slagalice i upućuju na nove svjedoke i pripovjedače koji nose iduće sekvence. Tim putem spontano se oblikuje slika o nevidljivom i eklektičnom dizajnu u Puli.

 

Oleg Šuran

Oleg Šuran: Tko vidi dizajn u Puli?, postav

 

Order (dis)order je projekt Lidije Lovrić nastao u okviru diplomskog rada na TTF-u. U fokusu projekta je razmišljanje o funkcionalnosti odjevnog predmeta te radikaliziranje ili izmještanje parametara koji tu funkcionalnost određuju. Riječima same autorice: “početna ideja bila je pomaknuti određene točke tijela, odnosno odjeće, u odnosu na njihove standardne pozicije. Spajajući oprečne pojmove funkcije i disfunkcije u jednu cjelinu, podjednako se referiram na arhitektonsko nasljeđe, kao i na tradiciju oblikovanja odjeće.”

 

li

Lidija Lovrić: Order (dis)order, postav

 

*Carte blanche
Izložbe Olega Šurana i Lidije Lovrić dio su ciklusa predstavljanja autora nagrađenih u pojedinim kategorijama na bijenalnim “Izložbama hrvatskog dizajna”. Ideja ciklusa je pružiti autorima otvoren prostor i odriješene ruke da razmotre različite mogućnosti prezentacije svog dizajnerskog djelovanja u galerijskim uvjetima, s naglaskom na svim specifičnostima koje donosi samo područje u kojem djeluju. Načini predstavljanja variraju od klasičnih pregleda dosadašnjih radova, preko konceptualnih i istraživačkih pristupa, do predstavljanja samog dizajnerskog procesa i kombinacija svega navedenog.