Natječaj za dizajn vizualnog identiteta projekta “Dubrovnik Unplugged Festival”

guitar-1159505-702x336

Javna ustanova u kulturi Dubrovačke ljetne igre raspisuju javni Natječaj za dizajn vizualnog identiteta projekta “Dubrovnik Unplugged Festival”. Rok za primanje natječajnih radova je 28. listopada 2016. godine.

1. O projektu “Dubrovnik Unplugged Festival”

Projekt DUBROVNIK UNPLUGGED FESTIVAL osmišljen je kao jedan od nekoliko značajnih kulturnih događaja koji čine okosnicu programa DUBROVAČKOG ZIMSKOG FESTIVALA. Nositelj projekta je Ustanova u kulturi Grada Dubrovnika Dubrovačke ljetne igre, koja će organizirati festival u suradnji s drugim Ustanovama u kulturi (Kazalište Marina Držića i Kinematografi Dubrovnik) te udrugama civilnog društva koje se bave kulturom (Udruga mladih Orlando, Udruga Luža, Klub Lazareti… ). Drugi projekt koji bi trebao činiti okosnicu programa DUBROVAČKOG ZIMSKOG FESTIVALA je izložba svjetskih klasika, odnosno relevantnih predstavnika suvremene umjetnosti, za organizaciju koje je zadužena Umjetnička Galerija Dubrovnik.  Takvim bi se događajima u sklopu zimske CITY BREAK ponude Grada Dubrovnika ostvarila ideja o produljenju turističke sezone, za koju su osigurani preduvjeti uvođenjem zračne linije iz Frankfurta tijekom zime.

2. Tema natječaja

Tema natječaja je višednevni, međunarodni Rock festival koji se sastoji od žive svirke, popratnih događaja i pre&after party druženja. Popratni događaji su MALA ŠKOLA ROCKA (bubnjevi, klavijature, gitara, bas gitara, vokal) namijenjena učenicima osnovnih i srednjih škola, radionica ROCK FOTOGRAFIJE, također namijenjena mladima, izložba ROCK FOTOGRAFIJE, izložba ROCK PLAKATA, te gostovanje DORF-a (Festivala dokumentarnog rock filma). Intenzitet popratnih događanja je konstantan tijekom trajanja festivala. S druge strane, živi nastupi rock glazbenika, koji čine okosnicu festivala, zamišljeni su da polagano rastu, od nastupa lokalnih demo bendova, preko etabliranih lokalnih, nacionalnih i regionalnih izvođača, do nastupa međunarodnog  headlinera zadnjega dana.

3. Predmet natječaja

Dubrovnik je sredinom veljače regionalni centar urbane kulture koji privlači mlade urbane ljude pozivom na tjedan ispunjen urbanim tematskim događanjima i kvalitetnom živom svirkom. Festival bi trebao postati, kao što je to slučaj s Motovunom i Sundanceom, događaj radi kojega ljudi dolaze na festival radi atmosfere i druženja s ljudima sličnog senzibiliteta i habitusa.
Prvotna ideja Festivala je da izvođači nastupaju u unplugged verziji, uživo i ” bez struje “. Međutim, uzimajući u obzir činjenicu da bi to, s jedne strane, možebitno povećalo troškove Festivala , a s druge vjerojatno smanjilo broj izvođača koji mogu isporučiti glazbu u toj formi, mišljenja smo da bi grafičko rješenje riječi UNPLUGGED trebalo sugerirati da su obje opcije izvedbe moguće, te ostaviti mogućnost odabira, a sve u zavisnosti od ponude izvođača te njihovih izvedbenih preferencija.

4. Kriteriji vrednovanja rješenja

Prilikom ocjenjivanja pristiglih radova, Ocjenjivački sud vrednovat će idejna rješenja koja suvereno reprezentiraju visoke strukovne standarde, pokazuju promišljenost u pristupu natječajnoj temi, nude komunikacijski sustav s kapacitetom za brojne raznorodne primjene, te jednako dobro funkcioniraju u tradicionalnim i novim medijima, u koje se ne prenose inertno, već pokazuju izvornu oblikovnu usklađenost s njihovim tehnološkim mogućnostima. Pozitivno će biti ocijenjena i mogućnost prilagodbe, mutacije predloženog rješenja s ciljem stvaranja kontekstualne veze s kulturnim sadržajem. Ocjenjivat će se kako primjenjivost i logičnost, tako i inovativnost i originalnost rješenja.

 

Kompletnu natječajnu dokumentaciju možete preuzeti na linkovima:

dubrovnik-unplugged-festival-opci-uvjeti
dubrovnik-unplugged-festival-prijavnica
dubrovnik-unplugged-festival-upute