“Louvre u Zagrebu” – predavanje Sandra Dujmenovića i Marka Hrastovca na Studiju dizajna

U srijedu 18.1.2017. u 18 sati na Studiju dizajna, Sandro Dujmenović i Marko Hrastovec predstavit će svoj projekt koji je zaživio kao službena tipografija pariškog muzeja Louvre. Za isti taj rad ovaj je dvojac prošle godine bio nominiran i za Veliku nagradu Hrvatskog dizajnerskog društva na Izložbi hrvatskog dizajna 1516, a za par mjeseci Hrastovec i Dujmenović imaju i izložbu u HDD galeriji kojom će projekt biti predstavljen u najdetaljnijem obliku do sad!

Autori će prezentirati projekt koji je započeo kao Sandrov studentski rad na Studiju dizajna, zatim proveo vrijeme hibernacije u bespućima internetskih portfolija, da bi novi život, te konačnu formu i funkciju dobio kao službeno pismo pariškog muzeja Louvre. Kako je došlo do te suradnje, kako izgleda suradnja dizajnera i naručitelja, zašto je ovaj serif šiljast a ova su slova spojena, saznajte uskoro

Sandro Dujmenović, zadarski dizajner i art direktor s zagrebačkom adresom. Rođen u Banja Luci, BiH, diplomirao dizajn u Splitu na DVK pri UMASu i Studiju dizajna u Zagrebu. Oblikovao vizualnu komunikaciju za najbolje hrvatske i britanske klijente u Bunchu, zatim kao art direktor u Brlogu, digitalnoj agencij grupe Bruketa&Žinić. Kroz dosadašnju karijeru radio na projektima za Louvre, Red Bull, Erste, Diners, Fact Mag, Eastern Electrics, Hrvatski Telekom, Adris, Ujedinjene narode, Guiness i mnoge druge. Selektiran na bijenalnim izložbama hrvatskog dizajna, ZGRAF, printan u Novumu, Creative Reviewu, Computer Artsu. Radi s klijentima neovisno o mediju, od betona do papira, platformama i vremenskim zonama. Osnovao i vodi studio SDDS.

 

15976997_10154253338111453_7140609235456062330_n

Marko Hrastovec rođen je u Varaždinu gdje završava Prvu gimnaziju, status prvostupnika na Studiju dizajna u Zagrebu stječe 2012., a status magistra dizajna 2014. godine. Iste godine upisuje postdiplomski studij ‘Type and Media’ na ‘Royal Academy of Art’ u Hagu. Dizajnom tipografskih pisama i tipografskim dizajnom bavi se gotovo od početka studija, pa na tom području surađuje sa Nikolom Đurekom (Typonine) s kojim je i koautor nekoliko pisama. Sudjelovao je kao dio uredništva na hrvatskom prijevodu knjige Gerrita Noordzija – Potez, a trenutno predaje tipografiju i oblikovanje pisma na Studiju dizajna u Zagrebu. Radi samostalno za međunarodne i domaće klijente, ali i na vlastitim projektima za koje je 2016. nagrađen ‘certifikatom izvrsnosti’ njujorškog ‘Type Directors Cluba’.