Naslovna fotografija: Dezeen
Paralelno s londonskim Tjednom mode, od 16. do 19. veljače, posjetitelji su se mogli “prošetati”, točnije provlačiti kroz mrežaste tunele instalacije “The Tube” i doživjeti novo iskustvo prostora. Osim instalacije, u istom prostoru se nalazio i cafe bar te pop-up dućan s torbama iz Neeson kolekcije, u kojem su stručnjaci za tkanje bili na raspolaganju za personalizirane želje kupaca.
Za tkanje instalacije “The Tube” bilo je potrebno tri dana, a za njezino podizanje bilo je potrebno sedam dana. Iskorišteno je 3.000 metara užeta za vješanje i 11.000 kvadratnih metara mreže.
Dizajnerski kolektiv Numen/For Use u više je navrata radio slične instalacije koje se bave pitanjem doživljaja prostora te su izlagane u brojnim gradovima diljem svijeta.
Tekst Marka Goluba o njihovoj instalaciji “Tape” koja je izlagana od Berlina do Melbournea možete pročitati ovdje.