Javni natječaj za dizajn vizualnog identiteta 10. Dubrovačkog zimskog festivala

JUK Dubrovačke ljetne igre raspisuju i provode javni Natječaj za dizajn vizualnog identiteta za ovogodišnji, jubilarni 10. Dubrovački zimski festival, projekt Grada Dubrovnika, javnih ustanova u kulturi, Turističke zajednice grada Dubrovnika i javnih poduzeća, kojim se za vrijeme adventa i u susret dočeku Nove godine na više lokacija u povijesnoj gradskoj jezgri te u drugim dijelovima grada organiziraju raznovrsni kulturni i zabavni sadržaji nudeći široki spektar događanja za građane i posjetitelje svih uzrasta. Festival je postao prepoznatljiva kulturno – zabavna manifestacija u zimskom periodu, a Grad Dubrovnik želi na jedinstven i vizualno atraktivan način obilježiti ovogodišnji jubilej i učiniti ga još privlačnijim. Rok za prijavu na natječaj je 12. svibnja 2023.

Na natječaju otvorenog tipa mogu sudjelovati profesionalni dizajneri – samostalni autori ili kreativni timovi, pri čemu predstavnik tima mora biti profesionalni dizajner. Svrha je natječaja dobivanje kvalitetnog stručno projektiranog vizualnog identiteta. Svaki od natjecatelja ima pravo sudjelovanja na Natječaju s najviše 3 prijavljena rada.

Prijedlog idejnog rješenja vizualnog identiteta treba sadržavati znak i/ili logotip – uz osnovne standarde, prikaz primjene na tiskanim i promotivnim materijalima, prikaz primjene u digitalnom okruženju te kratak i jasan tekstualni opis rješenja na hrvatskom jeziku. Sve propozicije natječaja i detalji dostupni su na internetskoj stranici Dubrovačkih ljetnih igara – OVDJE.

Rok za prijem natječajnih radova je 12. svibnja 2023. do 12:00 sati, a peteročlani ocjenjivački sud s radom će završiti najkasnije 17. svibnja. Rezultati natječaja bit će objavljeni 22. svibnja 2023. na internetskim stranicama Dubrovačkih ljetnih igara, www.dubrovnik-festival.hr. 

 

Iz Projektnog zadatka natječaja:

O DUBROVAČKOM ZIMSKOM FESTIVALU

Prvi Dubrovački zimski festival realiziran je 2014. godine sa željom i ciljem da tijekom mirnijeg zimskog razdoblja ponudi raznolikost sadržaja i bogatstvo tradicije, obgrljeno baštinom i nasljeđem, kako inozemnim posjetiteljima, tako i svim generacijama Dubrovčana. 2023. godina je jubilarna deseta godina Dubrovačkog zimskog festivala, manifestacije koja obiluje sadržajima i započinje u prvom tjednu Adventa, a završava iza blagdana Sveta tri kralja (2.12. 2023. – 7.01.2024.).

Dubrovački zimski festival donosi obilje svjetla, radosti i blagdanskog šušura na gradske ulice, od Lazareta i stare gradske jezgre preko Lapada do Gruža i Mokošice. Svojim programom želi nasmijati i razvedriti, raznježiti i očarati te unijeti toplinu božićnog duha u srca velikih i malih.

S velikom radošću čeka se paljenje blagdanske rasvjete. Čaroliju najljepšeg razdoblja u godini upotpunjuje više od tisuću lampica, svjetlucavih dekoracija i blagdanskih ukrasa koje Grad zaodjenu u bajkovito blagdansko ruho i istaknu njegovu bezvremensku ljepotu. Dekoracije u staroj gradskoj jezgri svojim diskretnim šarmom ističu ljepotu UNESCO-vog Grada, a u ostalim naseljima Dubrovnika okićeni borovi, osvjetljeni parkovi i ulice prizivaju duh blagdana, zajedništva i radosti.

Vrhunac DZF-a uvijek je posebno aktraktivan Doček Nove godine na Stradunu koji privlači brojne turiste, a još jedan izuzetan i za Dubrovnik tipičan događaj je Novogodišnji koncert Dubrovačkog simfonijskog orkestra koji zvucima valcera za dobar početak Nove godine na otvorenome, uz kamenice i pjenušac, oduševljava publiku.

Dubrovački zimski festival postao je prepoznatljiva kulturno – zabavna manifestacija Grada u zimskom periodu, a u povodu desetog jubilarnog Dubrovačkog zimskog festivala Grad Dubrovnik želi na jedinstven i vizualno atraktivan način obilježiti jubilarno izdanje Dubrovačkog zimskog festivala i učiniti ga još privlačnijim.

 

TEMA I PREDMET NATJEČAJA

Vizualni identitet „10. Dubrovačkog zimskog festivala“ treba promišljati kao jubilarni, a rješenje je moguće i poželjno tražiti na više načina pri čemu se od dizajnera traži da se po predloženim varijantama ponude najbolja rješenja:

–          10. Dubrovački zimski festival (puni naziv i godina u kojoj je obljetnica na hrvatskom jeziku)

–          The 10th edition of the Dubrovnik Winter Festival (puni naziv na engleskom jeziku)

–          Dubrovački zimski festival / DZF (skraćeni naziv)

Natjecatelji mogu predložiti i drugačiju varijantu od ovdje predloženih vodeći računa o smislu i jasnoći pojmova te značenju istih. Predloženo rješenje treba funkcionirati u obje jezične varijante, hrvatskoj i engleskoj.

Prezentacija idejnog rješenja treba pružiti temelj za razumijevanje podloga, a kao takva treba sadržavati:

  1. znak i/ili logotip – uz osnovne standarde: pozitiv, negativ, odnos znaka i logotipa, sustav karakterističnih boja (uporaba znaka u boji i/ili crno-bijeloj varijanti), definiciju karakterističnog pisma (primarna i eventualno sekundarna tipografija), minimalni prostor, dopuštena umanjenja, upotreba u različitim formatima/vertikalni i horizontalni – sve prikazano u svim varijantama korištenja znaka i logotipa
  2. prikaz primjene na ovim tiskanim i promotivnim materijalima: plakat, brošura, letak, naljepnica za autobus, prijedlog suvenira, i sl.
  3. prikaz primjene u digitalnom okruženju: internetska stranica, društvene mreže, mobilne aplikacije, newsletter, internetski oglas, digitalna pozivnica itd.
  4. kratak i jasan tekstualni opis rješenja na hrvatskom jeziku
  5. Vizualni identitet može biti upotpunjen sloganom koji će zadržati pozornost, zaintrigirati i izazvati emocije blagdanskog duha.

Vizualni identitet može se, ali ne mora, sastojati od znaka i/ili logotipa, ali mora jasno predstavljati, označavati i komunicirati zadanu temu.
KRITERIJI VREDNOVANJA RJEŠENJA

Prilikom ocjenjivanja pristiglih radova, Ocjenjivački sud vrednovat će idejna rješenja koja suvereno reprezentiraju visoke strukovne standarde, pokazuju promišljenost u pristupu natječajnoj temi, nude identitetsko rješenje i komunikacijski sustav s kapacitetom za brojne raznorodne primjene, te jednako dobro funkcioniraju u tradicionalnim i novim medijima sukladno njihovim tehnološkim specifičnostima. Pristigli radovi vrijednosno će se ocjenjivati prema kriterijima promišljenosti natječajnog zadatka, njegovoj originalnosti i inovativnosti te funkcionalnosti. Navedene kriterije će ocjenjivati neovisni članovi stručnog Ocjenjivačkog suda posebno zaduženi za ocjenu kvalitete pristiglih radova.

 

Iz Općih uvjeta

 

POSTAVLJANJE PITANJA

Natjecatelji imaju pravo postavljati pitanja vezana uz Natječaj isključivo putem elektroničke pošte na info@dubrovnik-festival.hr i sa naznakom predmeta Natječaj za dizajn vizualnog identiteta: „10. Dubrovački zimski festival“.

Odgovor na postavljeno pitanje bit će poslan elektroničkom poštom natjecatelju koji ga je postavio.

 

OCJENJIVAČKI SUD

  1. Kristina Mirošević, grafička i produkt dizajnerica
  2. Maro Krile, grafički dizajner
  3. Ivana Medo Bogdanović, ravnateljica / DLJI
  4. Marijeta Radić, koordinatorica programa / DLJI
  5. Julijana Antić Brautović, pročelnica Upravnog odjela za kulturu i baštinu / Grad Dubrovnik

 

NAGRADE

Dodjeljuju se 3 novčane nagrade u brutto (od iznosa će se oduzeti porezi i ostala davanja) iznosu od:

  1. nagrada – 5.500,00 EUR (pobjednički rad)
  2. nagrada – 2.200,00 EUR
  3. nagrada – 1.100,00 EUR

Autori nagrađenih radova i Raspisivač sklopit će autorske ugovore nakon čega će Autorima biti isplaćene nagrade. Dodjela prve nagrade podrazumijeva uporabu i izvođenje nagrađenog rada na načine predviđene prijedlogom autora i u obimu koji određuje Raspisivač, te izradu knjige osnovnih standarda (manjeg opsega) za što je honorar uključen u iznosu prve nagrade.

Ukoliko se za tim ukaže potreba,autor rada koji komisija usvoji kao rješenje za realizaciju i Raspisivač mogu sklopiti ugovor o eventualnoj dodatnoj suradnji te dogovoriti obim i modalitete daljnje suradnje, u skladu s potrebama i uvažavajući suvremene strukovne prakse.

Načine i uvjete prijave radova te sve ostale detalje možete naći u priloženoj natječajnoj dokumentaciji:

 

Opći uvjeti

Projektni zadatak

Prijavnica