Prvi ovogodišnji UX meetup počinje pregledom rezultata istraživanja Budućnost dizajna. Istraživanje će pokazati trendove plaća na tržištu, otkriti kakva su očekivanja i potrebna znanja za uspješno bavljenje dizajnom digitalnih produkata. Kako autodidaktična promjena karijere izgleda u stvarnosti saznat ćemo od Antonije Butković koja će nam prikazati vlastito iskustvo kroz savjete i procese kroz koje je prošla, te ukazati na što obratiti pažnju.
Srđan Laterza će otvoriti temu konverzacijskog dizajna i UX copywritinga. Koristeći se primjerima, predavač će prikazati kako pristupati kreiranju sadržaja te na koji način oblikovanje poruka utječe na brand reputaciju kao i na povjerenje korisnika prema proizvodima koje stvaramo.
Za kraj, Marina Jukić koja je na vrijeme pobjegla iz Milana, umjesto panike donosi pregled najnovijih trendova u dizajnu te praktične savijete vodećih dizajn leadera s ovogodišnje krovne IxDA konferencije Interaction 20.
Raspored
18:00 Warmup
18:10 Predavanja
19:55+ Druženje
Organizator Meetupa — IxDA Croatia
Partneri Meetupa — Undabot, Beck’s
Uz Beck’s kao našeg stalnog partnera i domaćine iz Undabota, pozivamo vas u četvrtak u Eurotower!
Budućnost dizajna — Rezultati
IxDA Hrvatska donosi analizu istraživanja te kroz kratko predavanje predstavit ćemo saznanja i rezultate istraživanja od prosječnih plaća, zadovoljstva poslom do implementiranih procesa i edukacije.
Shaping the mindset
Nelinearan karijerni put vodio je Antoniju Butković ka tome da postane digitalna dizajnerica. U ovom predavanju, Butković će podijeliti svoja iskustva o prijenosu znanja i vještina iz drugih industrija u digitalni dizajn. Govorit će o načinima na koje savladala prve korake u digitalnoj galaksiji i kako je došla do prvog klijenta. Opisat će kako se je educirala na početku karijere te u što trenutačno ulaže vrijeme, na koji način radi u timu te koje stvari i emocije su je morile putem.
Antonija Butković je dio dizajn tima u Undabotu te UX/UI dizajnerica s višegodišnjim freelance iskustvom specijalizirana za osmišljavanje digitalnih proizvoda. U slobodno vrijeme crta, hekla, šeta po prirodi i čini 20% IxDA Croatia tima.
Pričajmo k’o ljudi: Kako conversational design gradi uspješne brandove
Jezik je ključan dio gotovo svih situacija u kojima se korisnici susreću sa suvremenim kompanijama, od tekstića na računu do chatbota pogonjenog umjetnom inteligencijom. Saznajte kako konzistentna i empatična komunikacija temeljena na principima ljudskog razgovora poboljšava korisničko iskustvo te kako dobar UX writing može ojačati reputaciju branda.
Srđan Laterza je kreativni direktor, konzultant i copywriter fokusiran na razvoj proizvoda i kampanja za vodeće agencije i kompanije. Zanat je ispekao u agencijama Brlog i Bruketa&Žinić&Grey te na globalnim projektima za FIVE. Za Goethe-Institut i Institut français osmislio je Interactive Empathy i Digitelling, platforme za razvoj inovativnih i narativnih videoigara.
Key takeaways from Interaction 20
Ukratko ćemo proći najzanimljivije teme, iskustva s novim tehnologijama i korisne savjete ekipe iz struke s ovogodišnje IxDA konferencije koja se ove godine održala od 2. do 7. veljače 2020. u Milanu.
Marina Jukić je voditeljica dizajnerskog tima u Infinumu te čini petinu hrvatskog IxDA tima.
Partneri #26 UX Meetupa
Undabot je tvrtka specijalizirana za dizajn i razvoj custom mobilnih i web aplikacija. Kroz različite programe Undabot sudjeluje u dijeljenju znanja i pomaganju razvijanja mladih talenata. Često ističu kako su upravo ljudi i njihovi talenti najvažnija vrijednost tvrtke te kako sve ostalo može biti isprogramirano.
Beck’s je legendarno pivo za legendarne ljude – za sve one koji se usude, koji su hrabri, koji uzimaju stvari u svoje ruke i čine ih legendarnima. Ovo najprodavanije njemačko pivo poznato je po beskompromisnoj kvaliteti u preko 85 zemalja.