IxDA vas poziva na 26. UX meetup u Undabotu

U četvrtak 5. ožujka u 18 sati, u tvrtki Undabot održat će se 26. UX meetup u organizaciji IxDA Croatia. Ovo je prvo ovogodišnje druženje dizajnera koje će se otvoriti pregledom rezultata istraživanja „Budućnost dizajna“. Ovo izdanje UX meetupa uključit će predavanja Antonije Butković, Srđana Laterze i Marine Jukić, koji će govoriti o iskustvima iz vlastitih karijera, konverzacijskom dizajnu i UX copywritingu, kao i najnovijim dizajnerskim trendovima. Više o programu, pročitajte u nastavku!

Prvi ovogodišnji UX meetup počinje pregledom rezultata istraživanja Budućnost dizajna. Istraživanje će pokazati trendove plaća na tržištu, otkriti kakva su očekivanja i  potrebna znanja za uspješno bavljenje dizajnom digitalnih produkata. Kako autodidaktična promjena karijere izgleda u stvarnosti saznat ćemo od Antonije Butković koja će nam prikazati vlastito iskustvo kroz savjete i procese kroz koje je prošla, te ukazati na što obratiti pažnju.
Srđan Laterza će otvoriti temu konverzacijskog dizajna i UX copywritinga. Koristeći se primjerima, predavač će prikazati kako pristupati kreiranju sadržaja te na koji način oblikovanje poruka utječe na brand reputaciju kao i na povjerenje korisnika prema proizvodima koje stvaramo.

Za kraj, Marina Jukić koja je na vrijeme pobjegla iz Milana, umjesto panike donosi pregled najnovijih trendova u dizajnu te praktične savijete vodećih dizajn leadera s ovogodišnje krovne IxDA konferencije Interaction 20.

 

 

Raspored

18:00 Warmup
18:10  Predavanja
19:55+ Druženje

 

Organizator Meetupa — IxDA Croatia
Partneri Meetupa — Undabot, Beck’s

Uz Beck’s kao našeg stalnog partnera i domaćine iz Undabota, pozivamo vas u četvrtak u Eurotower!

 

ux 2

Budućnost dizajna — Rezultati

 

IxDA Hrvatska donosi analizu istraživanja te kroz kratko predavanje predstavit ćemo saznanja i rezultate istraživanja od prosječnih plaća, zadovoljstva poslom do implementiranih procesa i edukacije.
ux 3

Shaping the mindset

 

Nelinearan karijerni put vodio je Antoniju Butković ka tome da postane digitalna dizajnerica. U ovom predavanju, Butković će podijeliti svoja iskustva o prijenosu znanja i vještina iz drugih industrija u digitalni dizajn. Govorit će o načinima na koje savladala prve korake u digitalnoj galaksiji i kako je došla do prvog klijenta. Opisat će kako se je educirala na početku karijere te u što trenutačno ulaže vrijeme, na koji način radi u timu te koje stvari i emocije su je morile putem.

Antonija Butković je dio dizajn tima u Undabotu te UX/UI dizajnerica s višegodišnjim freelance iskustvom specijalizirana za osmišljavanje digitalnih proizvoda. U slobodno vrijeme crta, hekla, šeta po prirodi i čini 20% IxDA Croatia tima.

ux 4

Pričajmo k’o ljudi: Kako conversational design gradi uspješne brandove

 

Jezik je ključan dio gotovo svih situacija u kojima se korisnici susreću sa suvremenim kompanijama, od tekstića na računu do chatbota pogonjenog umjetnom inteligencijom. Saznajte kako konzistentna i empatična komunikacija temeljena na principima ljudskog razgovora poboljšava korisničko iskustvo te kako dobar UX writing može ojačati reputaciju branda.

Srđan Laterza je kreativni direktor, konzultant i copywriter fokusiran na razvoj proizvoda i kampanja za vodeće agencije i kompanije. Zanat je ispekao u agencijama Brlog i Bruketa&Žinić&Grey te na globalnim projektima za FIVE. Za Goethe-Institut i Institut français osmislio je Interactive Empathy i Digitelling, platforme za razvoj inovativnih i narativnih videoigara.

 

ux 5


Key takeaways from Interaction 20

 

Ukratko ćemo proći najzanimljivije teme, iskustva s novim tehnologijama i korisne savjete ekipe iz struke s ovogodišnje IxDA konferencije koja se ove godine održala od 2. do 7. veljače 2020. u Milanu.

Marina Jukić je voditeljica dizajnerskog tima u Infinumu te čini petinu hrvatskog IxDA tima.

Partneri #26 UX Meetupa

Undabot je tvrtka specijalizirana za dizajn i razvoj custom mobilnih i web aplikacija. Kroz različite programe Undabot sudjeluje u dijeljenju znanja i pomaganju razvijanja mladih talenata. Često ističu kako su upravo ljudi i njihovi talenti najvažnija vrijednost tvrtke te kako sve ostalo može biti isprogramirano.

Beck’s je legendarno pivo za legendarne ljude – za sve one koji se usude, koji su hrabri, koji uzimaju stvari u svoje ruke i čine ih legendarnima. Ovo najprodavanije njemačko pivo poznato je po beskompromisnoj kvaliteti u preko 85 zemalja.

Prijava