HURA organizira dvodnevni modul „Tipografija u digitalnom dobu“

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) organizira dvodnevni modul TIPOGRAFIJA U DIGITALNOM DOBU, edukaciju osmišljenu za sve dizajnere i entuzijaste koji žele unaprijediti svoje tipografske vještine. Modul, koji će se održati 20. i 21. studenoga 2024.godine, vodit će Elliot Jay Stocks, renomirani stručnjak iz područja tipografije, kreativni direktor Adobe Fontsa i Googleov edukator. Kroz niz praktičnih primjera, voditelj će sudionike uvesti u suvremene pristupe tipografiji, pokazujući alate i tehnike stvaranja atraktivnog i funkcionalnog dizajna. Više o predavaču, modulima i kotizaciji saznajte u nastavku teksta.

Pridružite se dvodnevnom modulu tipografskog dizajna pod vodstvom stručnjaka Elliota Jayja Stocksa, koji će vas kroz praktične primjere i alate uvesti u suvremene pristupe i tehnike stvaranja atraktivne i funkcionalne tipografije.

Elliot Jay Stocks, jedan od tipografskih uzora današnjice te kreativni direktor Adobe Fontsa i Googleov edukator, dolazi u Hrvatsku kako bi domaćim komunikacijskim stručnjacima održao edukaciju naziva How to Master Typography. Ovaj je dvodnevni modul osmišljen za sve dizajnere i entuzijaste koji žele usavršiti vještine tipografskog dizajna, a u sklopu edukacija nove sezone HOWtoWOW MODULESA donosi uvid u suvremene tehnike tipografije koje su ključne za uspješan digitalni dizajn.

Datum održavanja: 20. i 21. 11. 2024. godine

Mjesto održavanja: Hotel Zonar, Trg Krešimira Ćosića 9, Zagreb, dvorana „Flow“ (mezanin)

Informacije o kotizaciji saznajte OVDJE.

Novo izdanje ovih marketinških edukacija pruža jedinstvenu priliku za učenje izravno od stručnjaka koji je karijeru gradio na dizajnu za digitalne platforme i usavršavanju tipografije tijekom godina rada s prestižnim tvrtkama. Stocks će polaznicima otkriti trikove i savjete za najbolji odabir i kombiniranje fontova, omogućujući im da iz svakog dizajna izvuku maksimum te stvore efektne i čitljive vizuale. Posebna će se pažnja posvetiti razmaku između slova (tzv. kerning) te optimizaciji tog razmaka za različite platforme i uređaje, uključujući sve prisutniji tamni način rada.

Foto: Marko Miščević

Ovaj modul prikazat će kako dizajnirati tipografiju koja se prilagođava raznim medijima, od digitalnih uređaja do printa, pružajući savršenu ravnotežu između estetike i funkcionalnosti. Učinkovito spajanje fontova često je izazov i za iskusne dizajnere, no uz savjete Elliota Jayja Stocksa polaznici će steći sigurnost u svoj izbor i razumjeti utjecaj različitih tipografskih stilova na ton i komunikacijsku snagu dizajna.

Polaznici će imati priliku raditi u aplikacijama poput Figme i Adobe Suitea, upoznati se s naprednim alatima za oblikovanje slova i razmaka, kao i primjenom optičkih veličina. Praktične vježbe omogućit će sudionicima da stečene vještine odmah primijene, što osigurava bolje usvajanje znanja i bržu prilagodbu stvarnim projektima.

Foto: Marko Miščević

 

Na kraju modula sudionici će dobiti HOWtoWOW certifikat, koji potvrđuje njihovo sudjelovanje i napredno znanje tipografskog dizajna, a bez obzira na to jeste li početnik ili već iskusni dizajner, ovaj će vam modul pomoći da unaprijedite svoje tipografske vještine i podignete svoje projekte na višu razinu.

Više informacija o samim modulima, predavaču, rasporedu i načinu prijave potražite OVDJE.