Eike Königa su hladni rat i ljubav prema glazbi potaknule da postane grafički dizajner. Svoju karijeru započeo je u svijetu glazbe kao umjetnički direktor jedne neovisne glazbene kompanije u Frankfurtu. Specijalizirao se u dizajnu za glazbu i dizajnirao razne naslovnice albuma i logotipe. S vremenom se njegovo poslovanje sve više razvijalo, počeo je zapošljavati, a u popisu klijenata našli su se i globalni brandovi kao što su Nike, Walt Disney i Microsoft.
Rezervirajte petak i subotu za dizajn! Pogledajte raspored radionice i prijavite se na HOWtoWOW radionicu putem linka. Polaznici ove radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o strateškom razmišljanju u dizajnu. Radionica se održava u prostoru HUB385, Petračićeva 4
Eike König (fotografija Cat Garcia)
O organizatoru radionice:
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.