Međunarodni žiri 10. Međunarodnog Hiiibrand International Brand Design Awardssa činili su Eddie Opara iz Pentagrama, jednog od najpoznatijih globalnih dizajn studija (SAD); Forest Young iz Wolf Olinsa, tvrtke koju je Fast Company nedavno proglasio jednom od najinovativnijih dizajn kompanija (Velika Britanija); Taku Satoh, dizajner nekih od top japanskih brendova; Yoshiaki Irobe, međunarodno nagrađivani japanski dizajner; i Jean-Baptiste Levée, potpredsjednik međunarodnog tipografskog udruženja ATypI (Francuska).
Ovo je još jedno veliko priznanje za Borisa Ljubičića, jednog od naših najvećih dizajnera vizualnih komunikacija. Od 1924 pristigla rada na Hiiibrand Awards 2019, izabrano je njih 281. Uz Ljubičićev dizajn za čokoladu Teslade koju proizvodi Croatian Choco Style iz Opatije, nominirani su još jedan rad Borisa Ljubičića – logotip Croatia 2020 i vizualni identitet Fortenova grupe agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Osim toga, organizatori međunarodnog natječaja Graphis New Talent 2021 prepoznali su Borisa Ljubičića, redovnog dobitnika Graphisovih nagrada, kao jednog od iznimno kvalitetnih dizajera i uputili mu poziv za žiriranje na sljedećem Graphis New Talent natječaju.