Na linku možete preuzeti integralan tekst dopunjenog Projektnog zadatka, a posebno izdvajamo dio teksta koji je dopunjen:
Prijedlozi sustava vizualnog identiteta trebaju pružiti prepoznatljiv, dosljedan i suvremen oblik poštujući skraćeni naziv Raspisivača koji će se identificirati s djelatnosti distribucije plina uvažavajući tradiciju i naziv tvrtke kroz povijest te novi slogan „Izvor vaše topline od 1862.“ Jedan je od bitnih preduvjeta njegove uspješnosti jednostavnost koja je jednako izražajna u komunikacijski zasićenoj okolini i u prostoru koji mu pruža potpuni fokus. Vizualni identitet treba dakle biti prepoznatljiv kada se pojavljuje samostalno, kao i u vizualnoj okolini koja uključuje tvrtke koje se bave plinskom djelatnosti. Prostor u kojem će vizualni identitet zaživjeti je opća javnost i javno-privatni partneri s kojima Gradska plinara Zagreb surađuje s obzirom na svoju djelatnost. Obvezna je neupitna primjenjivost u svim suvremenim medijima i materijalima, a prednost prilikom izbora imat će rješenja koja predviđaju naprednu i efektnu primjenu u digitalnim i interaktivnim aplikacijama