Dizajnerska početnica: A što ti vidiš?

U subotu, 5. listopada 2024. godine, s početkom u 10:00 sati u Hrvatskom dizajnerskom društvu, u okviru programa Dizajnerska početnica, održat će se besplatna radionica pod nazivom A ŠTO TI VIDIŠ, koja je svojevrstan nastavak radionice Gledaj isto, vidi drugačije. Voditeljica radionice je magistra edukacije povijesti umjetnosti i talijanskog jezika Martina Šarić. Rok za prijavu je petak, 4. listopada do 15 sati. Radionica je namijenjena osnovnoškolskom uzrastu.

Na samom početku radionice A što ti vidiš? svako dijete će dobiti na raspolaganje nekoliko izdvojenih fotografiranih motiva. Preispitivat ćemo što možemo zaključiti gledanjem, kakva je površina, oblik, tekstura, a što možemo vidjeti u imaginarnom sloju, ako upotrijebimo maštu.  Zadatak će biti zadane motive preoblikovati u ono što pojedino dijete vidi, dati im novo  značenje i novu ulogu, smjestiti ih u novi kontekst, oživiti ih, nadocrtati im lice, tijelo… Radionica A što ti vidiš? svojevrsni je nastavak radionice Gledaj isto, vidi drugačije.

Ove aktivnosti, koje su na tragu Torranceovog testa kreativnog mišljenja, pružit će djeci priliku da misle i vide drugačije, preispitaju dosad naučene granice te pritom, u opuštenoj atmosferi uz kreativnu zabavu, prepoznaju važnost individualnog izričaja i viđenja stvari, poštivanja tuđeg mišljenja i tolerancije te raditi na razvoju vlastite kreativnosti.

Datum održavanja: subota, 05. listopad 2024. godine, s početkom u 10.00 sati.
Predviđeno trajanje radionice je 2 h (od 10.00 – 12.00).
Mjesto održavanja: HDD, Boškovićeva 18, Zagreb.

Roditelji i/ili staratelji trebaju potpisati Suglasnost za sudjelovanje djece na radionici.

Rok za prijave je petak 04. listopad 2024. godine do 15 sati na mail dizajnerskapocetnica@dizajn.hr

Radionica je namijenjena osnovnoškolskom uzrastu i besplatna je.

Više o autorici i voditeljici radionice:
Martina Šarić magistra edukacije talijanskog jezika i povijesti umjetnosti, diplomirala je na zagrebačkom Filozofskom fakultetu. Radila je u Umjetničkom paviljonu u Zagrebu gdje je imala priliku baviti se muzejskom pedagogijom, tj. organiziranjem i provođenjem radionica za djecu povodom izložbi.  Nakon rada u Umjetničkom paviljonu realizirala je ideju o grafomotoričim vježbama novog pristupa koje za polazište aktivnosti koristi djela hrvatskih umjetnika. Tako su u izdanju Školske knjige nastali prilozi likovnim mapama za sve razrede osnovne škole koji donose interdisplinarne zadatke vezane za djela hrvatskih likovnih umjetnika koji učenika navode da sam zaključuje, rješava problem, ali i stvara. Uspješno je surađivala i s udrugom “Želim biti znanstvenik” kao ilustrator njihovog priručnika uz kemijski set za djecu te razradila program koji bi ujedinjavao znanost i umjetnost, a za Nakladu Nika izradila je zadatke za kartice o izumima Fausta Vrančića u sklopu projekta Upoznajmo Hrvatsku. Zadatci su osmišljeni da pomognu razumijevanje principa izuma Fausta Vrančića na djeci prilagođen način. Trenutno je suradnica Studia za kreativno izražavanje Pozornica za likovno-dramske radionice te radi na vlastitom projektu poticanja razvoja kreativnosti i vizualne pismenosti od najranije dobi.