“Croatia je Hrvatska” najbolje je dizajnirana izložba na svijetu prema mišljenju svjetskog udruženja dizajnera interijera

Tim zagrebačke agencije Brigada osvojio je međunarodnu nagradu IIDA Global Excellence za najbolje dizajnirani izložbeni prostor za izložbu Croatia je Hrvatska, nastalu u povodu 133 godine postojanja Croatia osiguranja. Riječ je o interaktivnoj i multimedijalnoj izložbi koja je tijekom jeseni 2017. bila postavljena u zagrebačkom tunelu Grič. Uz Brigadu koja je bila zadužena za prostorni dizajn, projekt su osmislili i realizirali timovi korporativnih komunikacija Adris grupe i Croatia osiguranja, agencije Bruketa&Žinić&Grey i Millenium promocija, uz suorganizaciju Turističke zajednice grada Zagreba.

 

Izložba je bila koncipirana kao vremeplov kroz paralelne povijesti Hrvatske, Zagreba i Croatia osiguranja, te je na jedinstven način uključivala osobne i obiteljske povijesti posjetitelja.

Građani su izložbu mogli nadopuniti svojim obiteljskim pričama, gdje su rame uz rame s povijesnim velikanima stajale osobne povijesti.

14.09.2017., Zagreb - Multimedijska interaktivna izlozba “Croatia je Hrvatska” s osvrtom i interaktivnim prikazima brojnih poznatih i nepoznatih detalja iz 133 godine burne hrvatske, zagrebacke i povijesti najstarije hrvatske tvrtke Croatia osiguranja od 16. rujna do 1. studenog bit ce otvorena u tunelu Gric. Photo: Petar Glebov/PIXSELL

 

Ovo međunarodno natjecanje koje se održava na godišnjoj razini vrednuje originalnost i izvrsnost u dizajnu interijera i projekata unutrašnje arhitekture. Uz Croatia osiguranje, među nagrađenima su projekti za investitore u Kini, Tajvanu, Japanu, Australiji i SAD-u.

 

“Drago nam je što je žiri prepoznao našu želju da kroz dizajn interijera postava izložbe stvorimo doživljaj koji će posjetitelji ponijeti sa sobom, a ne samo “lijep prostor”. Suradnja sa zaista širokim interdisciplinarnim timom stručnjaka za komunikacije i nove tehnologije bila je ključna za uspjeh ovog projekta i vjerujem da je upravo ta sinergija doprinijela ovom uspjehu u zaista jakoj globalnoj konkurenciji”, rekao je Damjan Geber, kreativni direktor Brigade.

14.09.2017., Zagreb - Multimedijska interaktivna izlozba “Croatia je Hrvatska” s osvrtom i interaktivnim prikazima brojnih poznatih i nepoznatih detalja iz 133 godine burne hrvatske, zagrebacke i povijesti najstarije hrvatske tvrtke Croatia osiguranja od 16. rujna do 1. studenog bit ce otvorena u tunelu Gric. Photo: Petar Glebov/PIXSELL

“Pobjednici ilustriraju transformativan dizajn ujedno nudeći pragmatična rješenja kakva zadovoljavaju potrebe lokalnog stanovništva i odaju počast lokalnim trendovima i tradicijama”, izjavio je Cheryl S. Durst, izvršni potpredsjednik i direktor IIDA-e.

 

“Pobjednici su pokazali koliku moć ima kvalitetan dizajn u emocionalnom povezivanju s korisnicima. Bilo nam je drago vidjeti raznolikost inovativnog, toplog i funkcionalnog dizajna interijera iz cijeloga svijeta”, izjavio je IIDA-in predsjednik i direktor dizajna Malcolm Berg u ime žirija.

tunel52_PEG_260917a

Uz njega, radove je ocjenjivao žiri međunarodnih dizajn profesionalaca: Stephanie Cardinal, predsjednik humà design + architecture; Danielle Fox, glavni dizajner u Rodrigo Vargas Design; Johannes Lampela, direktor dizajna u Designworks Los Angeles, koji je dio BMW grupe; i Geno Yun, voditelj ELS Architecture and Urban Design.

CO_izlozba_x

IIDA je međunarodno udruženje dizajnera interijera, a nagrada je autorima iz Brigade uručena 20. siječnja u Parizu. Osim toga, ovih je dana jedan od najutjecajnijih regionalnih portala za industriju oglašavanja i komunikacija –  Media Marketing, proglasio izložbu “Croatia je Hrvatska” događajem godine 2017.

Brigada_IIDA-Paris-2018_0

Pogledajte video: https://vimeo.com/238369846