Izložba je bila koncipirana kao vremeplov kroz paralelne povijesti Hrvatske, Zagreba i Croatia osiguranja, te je na jedinstven način uključivala osobne i obiteljske povijesti posjetitelja.
Građani su izložbu mogli nadopuniti svojim obiteljskim pričama, gdje su rame uz rame s povijesnim velikanima stajale osobne povijesti.
Ovo međunarodno natjecanje koje se održava na godišnjoj razini vrednuje originalnost i izvrsnost u dizajnu interijera i projekata unutrašnje arhitekture. Uz Croatia osiguranje, među nagrađenima su projekti za investitore u Kini, Tajvanu, Japanu, Australiji i SAD-u.
“Drago nam je što je žiri prepoznao našu želju da kroz dizajn interijera postava izložbe stvorimo doživljaj koji će posjetitelji ponijeti sa sobom, a ne samo “lijep prostor”. Suradnja sa zaista širokim interdisciplinarnim timom stručnjaka za komunikacije i nove tehnologije bila je ključna za uspjeh ovog projekta i vjerujem da je upravo ta sinergija doprinijela ovom uspjehu u zaista jakoj globalnoj konkurenciji”, rekao je Damjan Geber, kreativni direktor Brigade.
“Pobjednici ilustriraju transformativan dizajn ujedno nudeći pragmatična rješenja kakva zadovoljavaju potrebe lokalnog stanovništva i odaju počast lokalnim trendovima i tradicijama”, izjavio je Cheryl S. Durst, izvršni potpredsjednik i direktor IIDA-e.
“Pobjednici su pokazali koliku moć ima kvalitetan dizajn u emocionalnom povezivanju s korisnicima. Bilo nam je drago vidjeti raznolikost inovativnog, toplog i funkcionalnog dizajna interijera iz cijeloga svijeta”, izjavio je IIDA-in predsjednik i direktor dizajna Malcolm Berg u ime žirija.
Uz njega, radove je ocjenjivao žiri međunarodnih dizajn profesionalaca: Stephanie Cardinal, predsjednik humà design + architecture; Danielle Fox, glavni dizajner u Rodrigo Vargas Design; Johannes Lampela, direktor dizajna u Designworks Los Angeles, koji je dio BMW grupe; i Geno Yun, voditelj ELS Architecture and Urban Design.
IIDA je međunarodno udruženje dizajnera interijera, a nagrada je autorima iz Brigade uručena 20. siječnja u Parizu. Osim toga, ovih je dana jedan od najutjecajnijih regionalnih portala za industriju oglašavanja i komunikacija – Media Marketing, proglasio izložbu “Croatia je Hrvatska” događajem godine 2017.
Pogledajte video: https://vimeo.com/238369846