Bruketa&Žinić OM sada su Bruketa&Žinić&Grey

U Zagrebu 14. rujna Grey grupa je dovršila akviziciju većinskog udjela u agenciji BRUKETA&ŽINIĆ OM kao i 50% udjela u njezinoj sestrinskoj agenciji Brigada. Agencijama se sada pripaja Grey Zagreb kako bi se formirala agencija BRUKETA&ŽINIĆ&GREY postajajući time Brand, product & retail design hub te Digital shopper hub za globalnu mrežu Grey grupe. Pod novim imenom agencija će djelovati kao dio globalne Grey mreže.

Nakon akvizicije koja je dovršena u Zagrebu u rujnu ove godine Bruketa&Žinić&Grey postali su jedna od tri Greyeve dizajn središnjice u Europi, uz nagrađivani KW43 u Düsseldorfu i Brand Union, dio INGO-a u Stockholmu. Upravljački tim čine Davor Bruketa i Nikola Žinić, oboje kopredsjedatelji i glavni kreativni direktori, zatim izvršni kreativni direktor Siniša Waldinger, direktor Brigade Damjan Geber i direktor Greya Adriatics Nikola Bubanj. Dizajneri u Zagrebu već su počeli surađivati s Grey agencijama u Milanu, Moskvi i New Yorku, dok Brigada radi na dizajnu uredskog prostora europske središnjice Greya u Londonu.

Dodatno, agencija Bruketa&Žinić&Grey je nedavno proširila svoje usluge regrutiranjem novog digitalnog tima s puno godina iskustva na nekima od najvećih regionalnih brendova. Na čelu ovog tima koji će formirati središnjicu novog Digital shopper huba je Ivan Kovačević, a tim će pomagati brendovima diljem Europe kapitalizirati međusoban utjecaj digitalnih aktivnosti njihovih potrošača online i na mjestu prodaje. Isti je tim već počeo raditi na projektima s Greyem u Varšavi.

Grey Europa, na čelu koje je Alain Groenendaal, predsjednik i glavni izvršni direktor, dio je oglašivačke mreže Grey grupa. Grey grupa rangirana je među najvećim globalnim komunikacijskim kompanijama. Njezina je matična kompanija WPP (NASDAQ: WPPGY). Pod sloganom Grey Famously Effective Since 1917, agencija servisira mnoge ugledne kompanije kao što su Procter & Gamble, GlaxoSmithKline, C&A, Marks & Spencer, Canon, Weber, Vodafone, Volvo i HSBC. Grey je proglašena ADWEEK-ovom Globalnom agencijom godine 2015.

Bruketa&Žinić OM osnovana je 1995. i njezin je rad od tada primio mnogobrojna svjetska priznanja. Američki Advertising Age proglasio je B&Ž najboljom međunarodnom malom agencijom, a britanski Campaign svrstao među vodeće neovisne agencije na svijetu. Na globalnom Effie Indexu učinkovitosti B&Ž je bila druga neovisna agencija te ju je bečki Lürzer’s Archive uvrstio među 200 najboljih dizajnera ambalaže na svijetu.

Bruketa&Žinić&Grey zapošljava oko 90 ljudi i servisira vodeće oglašivače kao što su Heineken, VIPnet, The Coca-Cola Company, Croatia osiguranje, Addiko banka, Adris grupa i drugi.