Brigometar na izložbi na Time Space Existence paralelno s Venecijanskim bijenalom arhitekture

Digitalni interaktivni projekt putem kojeg prolaznici mogu izmjeriti razinu svoje zabrinutosti dio je izložbe koja okuplja najuglednije svjetske arhitekte, dizajnere i umjetnike iz više od 50 zemalja. Grupna bijenalna izložba Time Space Existence otvorena je 20. svibnja u Veneciji. Riječ je o izložbi koju organizira Europski kulturni centar (ECC), a koju se besplatno može pogledati do 26. studenog na povijesnim lokacijama – Palači Mora (Palazzo Mora), Palači Bembo (Palazzo Bembo) te u vrtovima Marinaressa (Giardini Marinaressa), u srcu Venecije.

Na poziv organizatora, dio ove prestižne izložbe u Palači Mora je i Brigometar kojeg potpisuju Croatia osiguranje, Bruketa&Žinić&Grey i Go2Digital. Brigometar je tako prepoznat kao aktualan odgovor na pitanja koja izložba tematizira, a to su odnosi čovjeka s prostorom i vremenom te novi izrazi održivosti i načini življenja, od okoliša i urbanog krajolika do tehnoloških i digitalnih inovacija. Brigometar, podsjetimo, čine jedinstveni interaktivni citylighti s ugrađenim kamerama i softverima baziranima na umjetnoj inteligenciji. Putem njih, prolaznici na ulicama gradova mogu izmjeriti razinu zabrinutosti tako što im kamere i softveri skeniraju i analiziraju mišiće lica. U roku nekoliko sekundi Brigometar pokazuje razinu njihove zabrinutosti, a ovisno o rezultatu, na ekranu se pojavljuje personalizirana poruka.

CO-Brigometar-bijenale1

Brigometar je nastao s ciljem podizanja svijesti o važnosti brige za mentalno zdravlje, nakon provedenog istraživanja o mentalnom zdravlju u Hrvatskoj tijekom pandemije i potresa koje je pokazalo da se 50 posto građana Hrvatske bori s anksioznošću. Croatia osiguranje Brigometrom je tako provela prvu kampanju ikada na na DOOH (digital-out-of-home) mreži, u stvarnom vremenu, kojom se mjeri razina anksioznosti među građanstvom. Prolaznici kojima je izmjerena visoka razina zabrinutosti dobili su besplatan preventivni zdravstveni pregled u Croatia poliklinici u Zagrebu.

 

Riječ je o višestruko i međunarodno nagrađivanom projektu na uglednim natjecanjima kao što su Cannes Lions, MIXX Awards Europe, Art Directors Club New York, Campaign Tech Awards, Cresta, Epica, Effie, The Drum Out of Home Awards, Graphis, IdejaX, SoMo Tech, a nagrađen je i na Danima komunikacija u Rovinju te je ukupno dosad osvojio čak 17 nagrada. O Brigometru je izvijestilo preko 300 medija diljem svijeta među kojima su Insider, Associated Press, CBS, Market Watch, pa i organizacije kao što su Merrill – a Bank of America Company i udruženje Washington Psychiatric Society. Ugledni magazin Contagious uvrstio ga je među najbolju svjetsku kreativu.

 

CO-Brigometar-Venecija-bijenale-naslovna2

 

„Ponosni smo što je naš Brigometar pozvan među najbolja svjetska rješenja koja tematiziraju goruća pitanja današnjice među kojima je svakako i mentalno zdravlje. Brigometrom potvrđujemo kontinuitet zalaganja Croatia osiguranja za prevenciju rizika i podizanje razine sigurnosti u društvu, koje promičemo u svim segmentima djelovanja pa tako i u komuniciranju“, rekli su u Croatia osiguranju. „Zahvaljujem organizatorima izložbe na pozivu i što su prepoznali naš projekt u kojem na kreativan način koristimo umjetnu inteligenciju i suvremene tehnologije kako bi upozorili ljude na važnost brige o mentalnom zdravlju“, rekao je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.

„Naš tim je osnažen da izrazi kreativnost i prihvati poduzetnički duh, pomičući granice inovativnim tehnologijama zaslona i rješenjima za naručitelje. Kao rezultat toga, nastavljamo izazivati tržište da drugačije razmišljaju o vanjskim medijima. Umjestnost i tehnologija su jedno“, poručili su iz Go2Digitala. Izložba Time Space Existence predstavlja međunarodnu eklektičnu skupinu arhitekata, dizajnera, umjetnika, akademika i fotografa iz više od 50 zemalja, s ciljem promišljanja novih načina življenja i arhitekture. Među izlagačima su, među ostalima, Norman Foster Foundation, Harvard University i Massachusetts Institute of Technology (MIT).

 

CO-Brigometar-bijenale2

 

Tema 18. Venecijanskog bijenala je Laboratorij budućnosti kustosice Lesley Lokko i usmjeren je na promjenu i podizanje svijesti o klimatskim promjenama. Croatia osiguranje je najveće i najstarije osiguravajuće društvo u Hrvatskoj. Kao tržišni i digitalni lider na području osiguranja koji posluje u sastavu Adris Grupe, Croatia i nakon više od stotinu godina djelovanja kontinuirano ulaže  u razvoj inovativnih usluga prema potrebama suvremenog klijenta te pomaže projekte koji potiču pozitivne društvene promjene. Više na https://crosig.hr.

Bruketa&Žinić&Grey već više od dva desetljeća inoviraju baveći se kreativnim komunikacijama. Djelujući iz Zagreba od 1995. godine, pomažu hrvatskim i međunarodnim brendovima i organizacijama u uspješnoj komunikaciji s dionicima. Osvojili su preko 650 nagrada, postavši jedna od najuglednijih kreativnih agencija u ovome dijelu Europe. Više na https://bruketa-zinic.com.

 

Više o izložbi: https://timespaceexistence.com
Više o organizatorima: https://ecc-italy.eu