Best of Disciplines ADC-a za agenciju Bruketa&Žinić&Grey!

Nagradu Art Directors Cluba iz New Yorka za najbolji dizajn ambalaže u prošloj godini osvojio je „Untouched by Light“ agencije Bruketa&Žinić&Grey. Jubilarna, stota dodjela nagrada ADC-a održat će se u srijedu, 9. lipnja u New Yorku. Ovo je najdugovječnije međunarodno natjecanje u oglašavanje i dizajnu, na kojem je po prvi puta Best of Disciplines osvojila jedna hrvatska agencija. Više o nagrađenom projektu pročitajte u nastavku!

U srijedu 9. lipnja dodijelit će se jubilarne stote nagrade Art Directors Cluba iz New Yorka (ADC100th Annual Awards), najdugovječnijega međunarodnog natjecanja u oglašavanju i dizajnu. Žiri u kojem sjede ponajbolji kreativci iz cijeloga svijeta nakon dugih je konzultacija odabrao projekt Untouched by Light, hrvatske agencije Bruketa&Žinić&Grey. Radi se o projektu kojeg je agencija izradila za slovensku vinariju Radgonske gorice u kojem je umjesto reklamne kampanje kreirala novi proizvod – pjenušac proizveden u potpunome mraku. Cijeli projekt počiva na istraživanju profesorice Ann C. Nobel sa Sveučilišta u Kaliforniji, koja je dokazala da izlaganje pjenušavih vina svjetlu kvari njihov okus. Zato su Radgonske gorice, na prijedlog agencije, prilagodile proizvodni proces koji se sada u potpunosti, od berbe do distribucije, odvija u potpunome mraku, uz pomoć naočala za noćni vid. I sama boca pakirana je na poseban način, tako da ne propušta svjetlo.

Best_of_Disciplines

 
Upravo je ovu ideju i dizajn pakiranja, koja je već naišla na velik odjek, nagradio i žiri u New Yorku. Ranije se o dizajnu ove ambalaže izvještavalo diljem svijeta u preko 230 objava u medijima poput The Washington Posta, The Independenta, Forbesa, Der Spiegela, Decantera i Wine China, što je rezultiralo interesom distributera ne samo za ovaj proizvod nego i za ostale proizvode Radgonskih gorica.

„Ovaj je projekt primjer kako se lokalne tvrtke mogu učinkovito obratiti globalnome tržištu. Kreativni potencijal u agencijama može se koristiti za puno više od kreiranje oglasa. Originalni proizvodi i usluge lakše nalaze put do potrošača“, izjavio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey koju je njujorški Art Directors Club nagradio četvrti put, što ju čini najnagrađivanijom hrvatskom agencijom na tom natjecanju i jedinom koja je stigla do titule Best of Disciplines.

Untouched_by_Light2-

Za vrijeme noćne berbe, rotacije boca i pakiranja koriste se naočale za gledanje u mraku. Vino stari dvije do tri godine u potpunoj tami špilje u Gornjoj Radgoni u Sloveniji. Djelatnici Radgonskih gorica to u žargonu nazivaju mračnom metodom. Jednom kada izađe iz špilje, pjenušac se štiti bocom od 99% crnoga stakla, a zbog dodatne zaštite od svjetla i zraka pakira se u vakuumirane vrećice. Preporučuje ga se i piti u mraku. Untouched by Light  se proizvodi od najboljih Chardonnay grozdova (100% Chardonnay Blanc de Blancs) korištenjem slavne francuske metode fermentacije u boci.

untouched-by-light-lanuch-press-3

Na istom je natjecanju kao primjer najboljeg oglašavanja proglašen projekt Moldy Whopper za Burger King, rad agencije Ingo iz Stockholma, također članice Grey grupe. Spotify je proglašen najboljim u kategorijama In-House i Interactive za projekt Alone With Me, a UNICEF Njemačka u kategorijama Motion/Film/Gaming Craft za projekt #ENDviolence – More Than A Mark, autora BBDO Group Germany i BWGTBLD. Say Their Names časopisa The New Yorker i Kadira Nelsona najbolja je ilustracija, a Democracy  by Mail The New York Timesa najbolja je fotografija. Naslovnica Vanity Faira s Breonnom Taylor autora Condé Nast, Vanity Faira i Amy Sherald najbolji je dizajn publikacije.

Mastercardov True Name autora McCann New York, JSM Music i Hungry Man najbolji je produkt dizajn. Najboljim projektom brend/komunikacijskoga dizajna proglašen je Museum of Thousands of Names – Identity for Warsaw autora DADADAStudio, Rosencrantz i Guildenstern za Warsaw Ghetto Museum. The Uncensored Library za Reportere bez granica, autora DDB Germany, MediaMonks, Reporters Without Borders i Blockworks, proglašen je najboljim iskustvenim dizajnom. The Spomeniks autora Yuzhao Huanga najbolji je projekt modnog dizajna. Musée Atelier Audemars Pigue za Audemars Piguet najbolji je prostorni dizajn, a potpisuju ga Atelier Brückner, BIG Bjarke Ingels Group, medienprojekt p2 i LDE Belzner Holmes. Kutu / Nest Mural Bena Johnstona za Start India najbolja je tipografija.

Više o Art Directors Clubu možete pronaći ovdje.