Kandidatom za dobivanje ove prestižne nagrade postaje se isključivo izvrsnošću u poslovanju koja se vrednuje temeljem izračuna utvrđenih pokazatelja. Primjereno se vrednuje i ukupni poslovni imidž trgovačkih društava, njihov utjecaj na razvoj djelatnosti kojoj pripadaju, kao i doprinos razvoju hrvatskog gospodarstva u cjelini.
“Od početaka 1995., kada smo bili samo nas dvojica, pa do danas kada zapošljavamo gotovo 100 ljudi, naša je želja živjeti u Hrvatskoj, a raditi za klijente diljem svijeta. Čitavo to vrijeme želimo i sebi i drugima dokazati da se vrhunske kreativne komunikacije mogu raditi u Hrvatskoj i izvoziti”, izjavio je tim povodom Davor Bruketa, suvlasnik i kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.
“Nedavna investicija WPP-a u agenciju i spajanje s Grey grupom šire nam je otvorila vrata na inozemna tržišta. Uočili su naše ekspertize u brend, produkt i retaildizajnu, i pokazali velik interes za naš nedavno ojačan digitalni tim u kojem rade neki od najboljih stručnjaka za digitalni marketing i e-trgovinu u regiji, na čelu s Ivanom Kovačevićem”, istaknuo je Nikola Žinić, suvlasnik i kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.
“Pred svima u agenciji sada stoji još više prilika za dokazivanje na globalnoj razini, neki već rade za Grey agencije u New Yorku, Londonu i Moskvi, a baza znanja i istraživanja kojima sada imamo pristup kao dio Grey grupe omogućuje nam da kvalitetnije radimo i kod kuće za sve naše domaće klijente”, rekao je Siniša Waldinger, suvlasnik i kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.