Tijekom Weekend Media Festivala u Rovinju, u Galeriji Adris se otvara izložba projekata Adris grupe, proizašlih iz njihove dvadesetogodišnje suradnje s kreativnom agencijom Bruketa&Žinić&Grey. Posjetitelji izložbe imat će priliku ući u jednu hrvatsku priču o kreativnosti kao nužnom alatu za globalni uspjeh. Izložbu čine dvadeset i četiri svjetski nagrađena projekta dizajna vizualnih komunikacija i prostora.
„Adris grupa svjesno je izložena riziku kreativnosti. Držimo da prolazi vrijeme tradicionalnih rješenja u gospodarstvu i da, premda presporo, dramatično presporo, i hrvatsko gospodarstvo ide prema kreativnoj ekonomiji u kojoj je dizajn bitan, kadšto i odlučujući, za povećanje konkurentnosti i dodavanje vrijednosti tvrtki na globalnom tržištu. Kako bismo u tom poslu bili što učinkovitiji, moramo, i unatoč riziku, biti otvoreni novim znanjima, inovativnim i kreativnim rješenjima te prihvatiti suradnju poduzetnika i dizajnera“, kazao je Predrag Grubić iz Adris grupe.
„Kada govorimo o doprinosu Adris grupe i studija Bruketa&Žinić(&Grey) javnoj domeni, svakako treba istaknuti “produženu slobodu” dizajnerske scene te doprinose vizualnoj kulturi, ali za suvremeni hrvatski kontekst još je važnija upotreba korporacijskih kanala za komuniciranje temeljnih društvenih vrijednosti u vremenima u kojima one sve više bivaju dovedene u pitanje“, napisao je Maroje Mrduljaš u izložbenom katalogu.
.