Design Bureau Izvorka Jurić i Marin Šubašić dobitnici nagrada Pentawards!

Design Bureau Izvorka Jurić i dizajner Marin Šubašić dobitnici su srebrene nagrade Pentawards. Izvorka Jurić nagrađena je i certifikatom izvrsnosti za projekt dizajna medalje Hrvatskog novčarskog saveza. Njezin dizajnerski studio dobitnik je srebrene nagrade za ambalažu maslinovog ulja Brachia, dok je Marin Šubašić nagrađen za ambalažu mesnih proizvoda Royal Duck. Više o nagrađenim radovima pročitajte u nastavku.

Pentawards nagrada osnovana je 2007. godine u Belgiji te je s vremenom postala vodeća nagrada koja se dodjeljuje isključivo za dizajn ambalaže. O dodjeljivanju nagrada odlučuje globalna mreža stručnjaka posvećena promoviranju, izlaganju i nagrađivanju dizajna ambalaže iz cijeloga svijeta. U 14. godini ovog prestižnog natjecanja, Pentawards je zaprimio više od 2000 prijava iz 60 zemalja s pet kontinenata, a najveći broj nagrada osvojili su Velika Britanija, Španjolska, Rusija i Kina. Najbolje pobjedničke agencije uključuju Backbone Branding, ShenZhen Lingyun Creative Packaging Design, Depot Branding Agency, Xiaomi i Anthem.

branchia

Brachia KIDS nagrađena srebrenom nagradom prvo je hrvatsko maslinovo ulje namijenjeno djeci vrtićkog i osnovnoškolskog uzrasta, odnosno roditeljima koji razumiju ljekovitost i veliku nutricionističku vrijednost maslinovog ulja i žele ga uvesti u prehranu svoje djece. Dizajn ambalaže ovdje ima presudnu ulogu da privuče, zabavi dijete i ispriča mu priču o ovom zdravom proizvodu, koje se u Hrvatskoj još uvijek premalo koristi u prehrani. Ambalaža je dizajnirana na način da djeci proizvod bude pristupačan, zabavan za korištenje, a ujedno i edukativan kako bi se razvijala svijest o važnosti redovite upotrebe maslinovog ulja. Osnova su zabavne ilustracije likova maslina, listova masline i bojica koji međusobno komuniciraju putem pisanih poruka na ambalaži. Tijelo staklene bočice djelomično je obučeno u kutiju koja zajedno sa crnim vrhom bočice tvori oblik bojice, a unutar koje je doista i smješteno 6 bojica. Prilikom rastvaranja kutije, otkriva se zabavna bojanka s ilustracijama drveta i listova maslina te raznih zadataka za djecu. Maslinovo ulje hrani organizam, a mozgalice i bojanka na ambalaži – hrane mozak. Zajedno čine kompletan proizvod za zdrav razvoj djeteta.

križ

Osnova projekta medalje Križ Hrvatskog novčarskog zavoda nagrađenog Pentawardsovim certifikatom izvrsnosti je dizajn prepoznatljive ambalaže koja je primjerena za različite prigodne kovanice i specijalne linije proizvoda Hrvatske kovnice, a koja proizvodu daje dodanu vrijednost i približava ove tradicionalne proizvode široj i mlađoj publici, a ne samo kolekcionarima. Rješenje je prezentacijska poklon kutija, jer se ova vrsta proizvoda uglavnom uručuje na proslavama i često se s ponosom pokazuje svim prisutnim gostima. Dio kutije koje nosi kovanicu zamišljeno je tako da se dizajn kovanice spaja se s grafikom na prezentacijskom dijelu kutije, čineći tako ambalažu neodvojivim dijelom poklon proizvoda. Ovom reprodukcijom s ograničenim izdanjem, svaka kutija postaje jedinstveni umjetnički primjerak i tako ambalaža sama po sebi postaje eksponat posebne vrijednosti.

ROYAL DUCK (1)
Dizajner Marin Šubašić nagrađen je srebrenom nagradom za ambalažu luksuznog mesnog proizvoda Royal Duck. Zadatak je bio pretočiti priču o ekološkom uzgoju životinja i zanatskim vrijednostima u umjetnički vrijednu prezentaciju jedinstvene ambalaže proizvoda.

 

ROYAL DUCK (5)