Vraćaju se Dani komunikacija!

Nakon dvije pandemijske godine i trogodišnje pauze, u okolnostima koje nitko nije mogao predvidjeti, vraćaju se Dani komunikacija – oaza svih zaljubljenika u tržišne komunikacije – uz bogat program, ključne teme komunikacijske industrije i prijeko potrebnu dozu vitamina D. Dani komunikacija održat će se od 31. ožujka do 3. travnja 2022. godine u Rovinju. Članice i članovi Hrvatskog dizajnerskog društva dobivaju posebnu pogodnost pri kupnji kotizacije!

 

U neizvjesnosti koja je zadesila Europu, duboko suosjećamo sa svima u Ukrajini koji su izravno pogođeni i njihovim bližnjima u cijelom svijetu. Svjesni činjenice da je u nesigurnim i teškim okolnostima ključno u najboljoj vjeri nastaviti živjeti i raditi koliko god je to moguće, članice HURA-e i organizatori Dana komunikacija pomažu žrtvama sukoba na različite načine i svojim akcijama pokušavaju doprinijeti najboljim mogućim ishodima.

Zato će i DK2022 još jednom, možda više nego ikada, ispuniti svoju svrhu: usmjeriti struku daljnjem razvoju i stvaranju kvalitetnije budućnosti od 31. ožujka do 3. travnja 2022. godine na poznatoj lokaciji rovinjskoga hotela Lone. I ranije prepoznati po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenoga i potiče na promjenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija.

 

Vracaju se Dani komunikacija_foto Maistra (Small)

 

„Teško je opisati atmosferu inventivnosti i optimizma koje na jednom mjestu može stvoriti grupa nevjerojatno talentiranih kreativaca i komunikatora. Tu smo atmosferu već iskusili, a ovogodišnje će uspomene s festivala, nakon svega što nas je snašlo tijekom protekle dvije godine, baš zbog toga biti posebno dragocjene“, izjavila je direktorica festivala i programa Dunja Ivana Ballon. „Naša zajednica u teškim se vremenima posebno iskazala svojom originalnošću, izlaženjem iz ustaljenih okvira i empatijom – ovaj festival održava se vama u čast. Čekamo vas u Rovinju.“

Dani komunikacija pripremili su predavanja niza lidera koji oblikuju naše društvo i industriju za bolje sutra. Dolaze nam vodeća lica struke: James Victore (Texas, SAD), profesionalni “hell-raiser“, autor svjetskog bestsellera Feck Perfuction, umjetnik koji je izlagao u MoMA-i i Louvreu te dizajner koji diže prašinu na svakoj pozornici na kojoj nastupi; direktorica Fashion House Gucci za komunikacije i medije za 37 zemalja Europe, Bliskog Istoka i Azije Maria von Scheel-Plessen (Italija); Emmyjem nagrađivani dizajner kojega prate milijuni na društvenim mrežama Chris Do (California, SAD); Merlee Jayme (Filipini), powered by Dentsu, jedna od samo osam žena među 100 najboljih kreativnih direktora svijeta; Rei Inamoto (New York City, SAD), powered by Zagrebačka banka, jedan od 25 najboljih svjetskih kreativaca po Forbesu; Olga Gutiterrez de la Roza (Nizozemska), stručnjakinja za kognitivne, bihevioralne i vizualne znanosti u struci i donedavno globalna šefica za dizajn proizvoda FMCG diva Procter & Gamble; ekspert za odnose s javnošću koji je vodio jednu od najnagrađivanijih PR agencija na svijetu Prime Weber Shandwick David Orlic (Švedska); Munise Can (Amsterdam), potpredsjednica za strategiju Highsnobiety, donedavno direktorica strategije za VICE; osnivačica kreativnog konzorcija V4Good i dugogodišnja izvršna kreativna direktorica Grey MENA Vidya Manmohan (Indija); Tim Leake s možda jednim od najzanimljivijih predavanja Cannes Lionsa naziva Ugly sells (California, SAD); Rachel Lowenstein (New York City, SAD), powered by GroupM, globalna direktorica inkluzivnih inovacija Mindsharea; i DK Throwback: jedan od najboljih predavača festivala po odabiru sudionika i omiljeni ilustrator i umjetnik – Mr. Bingo.

Nakon programa glavne dvorane, tek će uslijediti najava sadržaja druge dvorane festivala s isključivo domaćim predavanjima i diskusijama, dodjelama nagrada i popratnim sadržajima, koji će, između ostaloga, uključivati i nove streaming lokacije, među kojima i mogućnost gledanja predavanja s plaže. Članice i članovi HDD-a pritom imaju posebnu pogodnost: popust od 700 kn pri kupnji kotizacije. Broj je kotizacija ograničen, stoga je preporuka organizatora da što prije osigurate svoj dolazak na festival.

Predsjednica Uprave HURA-e i Organizacijskoga odbora festivala Anđela Buljan Šiber zahvalila je svim, novim i starim, članovima DK zajednice: „Dani komunikacija od samog su početka bili poseban festival i ove mu se godine veselimo kao prvog dana. Možda još i više. Konačno ćemo ponovno svi biti na jednom mjestu, inspirirani predavanjima i motivirani za nove izazove. Da i drugi vole ovaj festival kao i mi, pokazuje i činjenica da su ljudi strpljivo čekali više od dvije godine i nisu povlačili kupljene kotizacije. To povjerenje moramo uzvratiti i budite sigurni da hoćemo – imamo odličan program, očekujemo osvježavajuće i svima korisne razgovore.“ U duhu empatije koju je komunikacijska zajednica uvijek rado iskazuje i djelima, pozvala je sve koji su u mogućnosti i na donacije UNICEF-u, HURA-inu partneru, koji na terenu pomaže djeci Ukrajine.

Dani komunikacija bili su odgođeni netom prije održavanja u ožujku 2020. Informacije o sudjelovanju potražite na www.danikomunikacija.com.

 

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Odlične ocjene publike i već najavljeni program upućuju na izvrsno novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena. Uz poziv organizatora da postanete dijelom nove generacije domaćih predvodnika industrije, više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.

***

O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.

Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.