Hrvatski dizajneri osvojili dva srebra i posebno priznanje Graphis Annuala

Graphis, jedna od najprestižnijih američkih dizajnerskih institucija, s tradicijom od gotovo 70 godina, u svojem izdanju Graphis Design Annual za 2020. godinu dodijelio je dva srebra i jedno počasno priznanje hrvatskim dizajnerima. Studio SENSUS DESIGN FACTORY osvojio je Graphis Silver Award za projekt brandinga i novog vizualnog identiteta Arheološkog muzeja u Zagrebu te priznanje Graphis Honorable Mention za oblikovanje CD i LP izdanja Echo Chamber sastava The Strange. Splitski dizajner STJEPKO ROŠIN je osvojio Graphis Silver Award za ovogodišnji plakat za Dan grada Splita “Sudamja 2019“.

Magazin Graphis i Graphisov izdavački program općenito, jedno je od najvažnijih i najutjecajnijih mjesta za promociju grafičkog dizajna, ilustracije, oglašavanja i fotografije. Magazin Graphis prvi put je objavljen 1944. godine, a 1952. godine izašao je i prvi godišnjak, Graphis Annual koji dokumentira najbolju međunarodnu dizajnersku produkciju unutar jednogodišnjeg razdoblja. Ove godine sedam stotina nagrada u nekoliko kategorija dodijeljeno je radovima iz cijelog svijeta. Naši dizajneri dobili su sljedeće nagrade:

Srebrnu nagradu (Silver Award) u kategoriji plakata dobio je Stjepko Rošin za plakat za ovogodišnji Dan Grada Splita pod nazivom Sudamja 2019

dizajn: Stjepko Rošin
naručitelj:
Grad Split

 

CityLight sv Duje 2019 bez programa

 

Srebrnu nagradu (Silver Award) u kategoriji radova za muzeje dobio je Sensus Design Factory za vizualni identitet Arheološkog muzeja u Zagrebu.

dizajneri: Nedjeljko i Kristina Špoljar
art direktor: Nedjeljko Špoljar
fotograf: Igor Krajcar
direktori projekta: Miljenka Galić i Ana Solter
naručitelj: Arheološki muzej u Zagrebu

 

amz-5-museum-posters

 

 

Počasno priznanje (Honorable Mention) u kategoriji muzike dobio je Sensus Design Factory za omot vinila The Strange/Echo Chamber. Izdanje Echo Chamber američko-hrvatskog sastava The Strange, po ocjeni brojnih rock kritičara najkvalitetnije domaće glazbeno izdanje u protekloj godini, uz vrhunski produkcijski tretman ambiciozan je i dizajnerski projekt čije je oblikovanje uključivalo opremu CD i vinilnog izdanja te opsežnu seriju koncertnih i promotivnih plakata. Specifičnost luksuznog CD izdanja je komplet kartica s tekstovima pjesama ilustriranih fotografijama koje evociraju atmosferu glazbe sugestivnog, melankoličnog, gotovo filmskog karaktera.

dizajneri: Nedjeljko i Kristina Špoljar
art direktor: Nedjeljko Špoljar
fotografi: Vinicius Henrique, Anja Osenberg, Lauza Loistl, Annie Spratt, Ameen Fahmy, Tomislav Kruljac, Mohammad Alizade, Oliver Sjöström, Stephen Hocking, Sam Rupsa, Spencer Selover, Rafael De Nadai, Jeremy Bishop
produkcija: Hrvoje Puškarić
direktori producije: Boba Kovač i Damir Hadžić
naručitelji: The Strange, Dancing Bear, Glitterhouse Records

the-strange-5-vinyl-design

Svi radovi bit će uvršteni u Graphis Design Annual 2020!

 

Više detalja na linku.