Big SEE nominirao je rad MMXXI JUDITA za Grand Prix, a Stjepko Rošin je i osvojio BigSEE WOOD DESIGN AWARD 2022. za projekt TOP Pisala „MMXXI JUDITA“, koju dodjeljuje Zavod Big. BigSEE nagrade obuhvaćaju širok spektar dizajnerskih niša te nagrađuju izvanredna postignuća. Svake godine okuplja ljude iz kreativne industrije i poduzetništva iz svih 21 zemalja jugoistočne Europe kroz BIG SEE inicijative – nagrade, konferencije, festivale i izložbe. Među ostalim, od 2003. organizira Mjesec dizajna, međunarodno značajan festival produkt i modnog dizajna te dizajna interijera.
Nagrade BIG SEE pokrenute su kao regionalne nagrade ali s ambicijom povezivanja kreativnosti izvan regionalnih granica, prerasle su te okvire i postale međunarodne. Danas nagrade BIG SEE doprinose promociji jedinstvenih i originalnih kreativnih dostignuća u arhitekturi, interijeru, drvu, turizmu, proizvodima i modnom dizajnu na globalnoj razini.
Vlasnik, kreativni direktor i izdavač Graphis magazina, B. Martin Pedersen, te utjecajni i nagrađivani američki grafički dizajner i predavač Kit Hinrichs, ujedno i predsjednik žirija, pozvali su dizajnere iz cijeloga svijeta da oblikuju prosvjedne plakate kojima bi izrazili bijes, tugu i neslaganje sa agresijom ruske vlade i ratom kojeg vodi protiv Ukrajine.
Naziv kreativne inicijative je Ujedinjeni s Ukrajinom: Dizajneri za mir. Sva prikupljena sredstva preusmjerena su dobrotvornim fondovima koji se bave pružanjem pomoći, smještaja, hrane i lijekova, kako u Ukrajini tako i u okolnoj regiji.
Žiri je među brojnim pristiglim radovima odabrao i plakat, točnije seriju plakata, splitskog dizajnera Stjepka Rošina, pod nazivom “Sad Black”, te ga nagradio zlatnom medaljom.
Najbolji, najnadahnutijih i najprovokativniji plakati, izloženi su u odabranim glavnim gradovima širom svijeta. Nagradu dodjeljuje jedan od svjetski najuglednijih časopisa za grafički dizajn i oglašavanje, sa sjedištem u New Yorku, a plakati će biti uvršten u Graphis-ovu specijalnu publikaciju.
Vizualni identitet izložbe “Sveti Jere na Marjanu” Muzeja hrvatskih arheoloških spomenika u Splitu, otvorene na proljeće 2021. godine, konkretno logo izložbe autora i dizajnera Stjepka Rošina, dobitnik je zlatne nagrade „Graphis Gold Award“, u kategoriji „Logo“, koju dodjeljuje jedan od svjetski najuglednijih časopisa za grafički dizajn i oglašavanje, sa sjedištem u New Yorku, te će biti uvršten u Graphis Design Annual 2023.
Magazin Graphis i Graphisov izdavački program općenito, jedno je od najvažnijih i najutjecajnijih mjesta za promociju grafičkog dizajna, ilustracije, oglašavanja i fotografije. Magazin Graphis prvi put je objavljen 1944. godine, a 1952. godine izašao je i prvi godišnjak, Graphis Annual koji dokumentira najbolju međunarodnu dizajnersku produkciju unutar jednogodišnjeg razdoblja.
Više o autoru i dizajneru:
Stjepko Rošin rođen je 14. siječnja 1972. u Splitu. Srednješkolsko obrazovanje završio je na Primijenjenoj umjetničkoj školi u Splitu, smjer klesarstvo, a diplomirao grafički dizajn na Interfakultetskom studiju dizajna u Zagrebu 1998. Nakon završenog obrazovanja vraća se u Split gdje živi i radi samostalno kao slobodni umjetnik, uglavnom na polju grafičkog oblikovanja. Osvojio je do sada nekoliko nagrada. Povremeno se bavi umjetničkom fotografijom uz desetak otvorenih samostalnih izložbi. Član je Hrvatskog dizajnerskog društva i Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika.