Proglašeni pobjednici IdejeX na Danima komunikacija 2023

Studio Šesnić&Turković odnio je Zlato u kategoriji Branding za projekt Squeeze, nastao u suradnji s Hrvatskim dizajnerskim društvom kao klijentom za Izložbu hrvatskog dizajna 2122 nedavno održanu u Laubi. Pobjednici IdejeX, nacionalnog natjecanja u kreativnosti na kojem se već 13 godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama, proglašeni su ovog vikenda u glavnoj dvorani Dana komunikacija u Rovinju. Titulu agencije godine dobio je Imago Ogilvy, Kraš je oglašivač godine, a popis svih nagrada pročitajte u nastavku!

Top agencije IdejaX redom su Imago Ogilvy, Bruketa&Žinić&Grey, Studio Sonda, Señor, Design Bureau Izvorka Jurić, McCann Zagreb, Agencija MinusMinus, Studio Tumpić/Prenc, Utorak, Odjel Marketinga HNK Hajduk, Šesnić&Turković, Šanavala, BBDO Zagreb i Lesles. IdejaX je već godinama mjesto gdje se natječu velike i male agencije, ali i samostalni umjetnici sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu dobiti zlatne, srebrne i brončane nagrade. Projekti se natječu u četiri kategorije – Best on Market, Best of Ad-Making, Best Branding & Rebranding i nova kategorija Best of Positive Change – a ove su se godine ti projekti izdvojili od ostalih.

 


U skupini natjecanja Best on Market dobitnici zlatne IdejaX su:

  • BiteMe Nutrition i Imago Ogilvy i njihov projekt Feed your greatness u kategoriji Hrana
  • HEINEKEN Hrvatska i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Tuđi čovik u kategoriji Alkoholna pića
  • Pipi Beverages i Imago Ogilvy za projekte Uvik aktualna i #bolimePipi u kategoriji Bezalkoholna pića
  • Raiffeisenbank Hrvatska i McCann Zagreb s projektom RBA Neovisni u kategoriji Financije i osiguranje
  • VIOLETA i Utorak za projekt BITI BEBA JE SPORT ZA SEBE u kategoriji Kućanstvo
  • VARTEKS i Señor i njihov projekt OTKRIJ VARTEKS u kategoriji Moda i ljepota
  • Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Croatia za Hrvatsku! u kategoriji Korporativne komunikacije

 

Prvu nagradu u skupini Best of Ad-Making dobivaju:

  • Zalando i agencija MinusMinus i njihov projekt Ljeto je u tebi u kategoriji Film
  • HIGH SPIRITS i Design Bureau Izvorka Jurić za projekt SAMPÉ gin u kategoriji Dizajn

 

Zlato u skupini Best Branding & Rebranding dobili su sljedeći projekti:

  • Hrvatsko dizajnersko društvo i Šesnić&Turković i njihov projekt Squeeeze u kategoriji Branding
  • Kraš i Studio Sonda za projekt Dorina u kategoriji Rebranding

 

9. Dani komunikacija 2023. u Rovinju. Dodjela nagrada IDEJAX i Young Lions 2023.

9. Dani komunikacija 2023. u Rovinju. Dodjela nagrada IDEJAX i Young Lions 2023.

 

U skupini Best of Positive Change zlatnu statuu dobio je projekt:

  • HNK Hajduk i Odjel marketinga HNK Hajduk za projekt Za bolji svijet – Hajduk Split u kategoriji Best of Positive Change.

 

U natjecateljskoj skupini Najbolji na tržištu (Best on market) srebrne nagrade dobivaju:

  • Kraš i Studio Sonda i njihov projekt Čvarak Dorina u kategoriji Hrana
  • Franc Arman i Studio Tumpić/Prenc za projekt Vrijeme je za tvoje vrijeme u kategoriji Alkoholna pića
  • Studena i Imago Ogilvy i njihov projekt GUC GUC u kategoriji Bezalkoholna pića
  • LAQO by Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey za projekt LAQO muzej staromodnih osiguranja u metaversu u kategoriji Financije i osiguranje
  • Turistička zajednica grada Omiša i Lesles, kreativni studio za proizvodnju filma i videa za projekt Omiški polumaraton 2022. u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme

 

Srebrnu nagradu u Best of Ad-Making skupini kategorija osvojili su:

  • Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom LAQO muzej staromodnih osiguranja u metaversu u kategoriji Digital
  • Studena i Imago Ogilvy za projekt GUC GUC u kategoriji Film
  • Kraš i Studio Sonda za projekt Dorina – Vizualni identitet u kategoriji Dizajn.

 

Dobitnici srebrne nagrade u skupini Best Branding & Rebranding su:

  • Tre Terre i Studio Sonda s projektom Nota – Multisenzorna etiketa vinskog octa u kategoriji Branding
  • Kraš i Studio Sonda za projekt Moto u kategoriji Rebranding
  • Kraš i Imago Ogilvy s projektom Uživaj između redova u kategoriji Rebranding.

 

Drugo mjesto u natjecateljskoj skupini Best of Positive Change osvajaju:

  • Pipi Beverages i Imago Ogilvy i njihov projekt Pipi guza u kategoriji Best of Positive Change.

 

Dobitnici brončanih nagrada u skupini Best on market su:

  • Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb s projektom Ožujsko – Kumovi u kategoriji Alkoholna pića
  • IKEA i BBDO Zagreb s projektom DAN KAD JE OTVORENA IKEA u kategoriji Kućanstvo.

 

Brončanu IdejuX u skupini Best of Ad-Making osvojili su:

  • LAQO by Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey i njihov projekt LAQO komunikacijska platforma u kategoriji Film
  • VARTEKS i Señor s projektom OTKRIJ VARTEKS u kategoriji Film
  • Ledo i Šanavala i njihov projekt Vrijedi ponoviti u kategoriji Film
  • Turistička zajednica grada Zagreba i Šanavala za projekt Artupunktura u kategoriji Dizajn
  • Kraš i Imago Ogilvy s projektom Uživaj između redova u kategoriji Dizajn
  • Franc Arman i Studio Tumpić/Prenc za projekt Vrijeme je za tvoje vrijeme u kategoriji Dizajn

 

U skupini Best Branding & Rebranding broncu su osvojili sljedeći projekti:

  • Turistička zajednica grada Zagreba i Šanavala s projektom Artupunktura u kategoriji Branding
  • Indirekt i Señor s projektom Indirekt u kategoriji Branding
  • Lega-Lega i Mit dizajn studio s projektom Leger u kategoriji Branding
  • OPG Majetić i Studio Tumpić/Prenc s projektom Haskap – piće kozmonauta u kategoriji Rebranding
  • Ida Nova i Design Bureau Izvorka Jurić s projektom KUPILEK rebranding u kategoriji

 

U skupini Best of Positive Change broncu su osvojili:

  • Ured za ljudska prava i prava manjina Republike Hrvatske i I TO NIJE SVE s projektom INCLuDE u kategoriji Best of Positive Change.

Važno je napomenuti da je ove godine redizajnirana statua ovog kreativnog natječaja, čime se slavi ugled i dugovječnost natječaja, a autor novog vizualnog identiteta je Sven Sorić, potpredsjednik Hrvatskog dizajnerskog društva, i Jelena Babić. “IdejaX dodjeljuje se projektima čiji uspjeh leži u sjecištu kreativnog kaosa i racionalnog odlučivanja, koji se susreću tamo gdje se spajaju lijeva i desna strana mozga (ili kao što se isprepliću lijeva i desna ruka). Metal i drvo dvije su polovice nagrade čije pozicioniranje čini oblik slova X. Taj oblik nije čist, on je “zapeo” usred spajanja ove dvije plohe – dvije polovice jedne ideje – onu koja je oštra i naizgled vrednija, te onu koja je robusna i uzemljena”, kažu tvorci ove nove statue, koji su je temeljili na filozofiji natjecanja, kao i njegovoj težnji za kreativnom izvrsnošću u službi zajednice – između ostalog i kroz održive materijale.

Sjajna atmosfera na dugo očekivanom Festivalu učinila je slavlje najboljih ideja, mladih talenata komunikacijske industrije, cijenjenih agencija, oglašivača i pojedinaca još posebnijim. Nakon dodjele nagrada BalCannes prve večeri, te IdejaX i Young Lions Hrvatska druge večeri; završna večer festivala bila je rezervirana za dodjelu nagrada MIXX i Effie Awards Croatia.