naslovna fotografija: 12.4.2024. Prvi dan Dana komunikacija 2024. u Rovinju, predavanje Dan Ariely, Kako razumijemo svijet dezinformacija i zabluda / foto: Matija Habljak
Večerala je s državnicima, krasila naslovnicu Cosmopolitana, zbijala šale s Jimmyjem Fallonom i postala prvi robot građanin na svijetu te ambasadorica inovacija Ujedinjenih naroda, a sa sudionicima Dana komunikacija propitat će granice tehnologije, čovječanstva i naše budućnosti! Sophia, najpoznatija humanoidna AI, stiže u Hrvatsku, a misija joj je služiti kao most između ljudi i tehnologije, demistificirajući potencijal umjetne inteligencije i otvarajući vrata novim mogućnostima. Njezin dolazak predstavlja izuzetnu priliku da konačno diskurs o umjetnoj inteligenciji u Hrvatskoj podignemo na višu razinu.
fotografija: Vana Katančić
Dva su ključna pokretača budućnosti komunikacijske industrije – a možda i industrije općenito – tehnologija i kreativnost pretočena u inovativnost. Dok Sophia demonstrira kako umjetna inteligencija može redefinirati interakcije i strategije u modernom poslovanju, Fernando Machado, jedan od najutjecajnijih marketinških lidera današnjice, savršeno razumije transformaciju brendova kroz inovativni marketing. Time ovogodišnje izdanje popularnoga festivala podcrtava važnost sinergije ljudske kreativnosti i tehnoloških rješenja u oblikovanju predvodničkih komunikacijskih praksi koje su istovremeno relevantne i učinkovite.
Pažnja korisnika u digitalnom svijetu postaje jedna od najvažnijih, ako ne i najvažnija metrika. Karen Nelson-Field, svjetski priznata stručnjakinja u području ekonometrije pažnje korisnika, u svibnju će podijeliti svoje revolucionarne uvide koji mijenjaju način na koji brendovi mjere uspjeh. Zaboravite na besmislene impresije i isprazne brojke – njezina istraživanja pažnje pretvaraju podatke u rezultate koji zaista imaju težinu te redefiniraju način na koji brendovi mjere svoj utjecaj, dokazujući da se pažnja korisnika može ne samo mjeriti već i strateški pojačati.
Najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, osnivač metode Win Without Pitching i autor kultnih knjiga The Win Without Pitching Manifesto i Pricing Creativity, dolazi kako bi razotkrio mitove koji koče kreativce i naučio ih kako preuzeti kontrolu nad svojim radom, ujedno s još više vrijednosti koju dobiva klijent oglašivač – bez beskonačnih besplatnih prijedloga i nepotrebnih ustupaka koji troše vrijeme i resurse i kreativcima i njihovim klijentima.
Michael Corcoran jedan je od najpoznatijih (i najduhovitijih) digitalnih stratega današnjice koji je redefinirao način na koji brendovi komuniciraju na društvenim mrežama. Internet’s savviest troll, kako ga je nazvao Daily Mail, svijetu najpoznatiji kao voditelj društvenih mreža aviokompanije Ryanair, pokazat će vam kako brendovi mogu ostvariti utjecaj bez pukog praćenja trendova i trošenja budžeta na besmislen sadržaj.
Marisha Lakhiani nije samo marketinška stručnjakinja – ona je sinonim za inovaciju i rast. Kao Chief Growth Officer u Mindvalleyju, zaslužna je za izvanredno povećanje prihoda kompanije od 467%, pri čemu je generirala više od 70 milijuna dolara prihoda. U svom predavanju 6 Hacks to 5x Your ROAS Using AI and Automation Lakhiani će otkriti kako koristiti Facebookov AI i ChatGPT za pretvaranje sirovih podataka u konkretne marketinške strategije koje donose rezultate.

13.04.2024., Rovinj – Treći dan Dana komunikacija 2024, predavanje Eugene Cheong: Deset stvari / fotografija: Matija Habljak
Prošlog festivalskog izdanja, najposjećenijega dosad, prisjetite se na poveznici, a prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o kotizacijama, ali i smještaju u luksuznom Grand Park Hotelu očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših europskih destinacija. Organizatori su za članove HDD-a osigurali kotizaciju po posebnoj cijeni, a više informacija pronađite na poveznici.