Odabrani dizajneri vizualnog identiteta hrvatskog nastupa na Praškom kvadrijenalu 2019.

Komisija za evaluaciju prijava za Otvoreni poziv za dizajn vizualnog identiteta hrvatskog nastupa na Praškom kvadrijenalu 2019., u sastavu Marko Golub, Ivan Marušić Klif i Maša Milovac, odabrala je dizajnerski tim koji će dizajnirati vizualni identitet i pripadajuće vizualne materijale za izložbu “Klizanje u nepoznato”. Odabrani dizajnerski tim čine Andro Giunio, Sara Salomon, Sven Sorić i Hrvoje Spudić.

Na Praškom kvadrijenalu scenografije i scenskog prostora, najvećoj svjetskoj manifestaciji posvećenoj dizajnu u scenskih umjetnosti, Republika Hrvatska predstavit će se izložbenom koncepcijom “Klizanje u nepoznato”, u organizaciji Ministarstva kulture RH i produkciji Hrvatskog dizajnerskog društva. Izložba, odnosno audiovizualna instalacija “Klizanje u nepoznato” predstavlja multimedijski rad Ivana Marušića Klifa specifično vezan za kontekst teatra, performansa i instalacija u javnom prostoru tijekom posljednjih nekoliko godina, a uključuje njegove suradnje s autorima kao što su Da.mir Bartol Indoš i Tanja Vrvilo, Branko Brezovec, Zlatko Burić Kićo i Ana Hušman. Kustosi izložbe su Marko Golub i Maša Milovac. Izložba će postavljena u sklopu ovogodišnjeg Praškog kvadrijenala scenografije i scenskog prostora, koji će se održati od 6. do 16. lipnja 2019

Autorski tim u sastavu: Andro Giunio, Sara Salomon, Sven Sorić i Hrvoje Spudić; jednoglasno je izabran od strane evaluacijske komisije s obzirom na referentna iskustva, profesionalnost, originalnost i kvalitetu radova svih njegovih članova, a naročito s obzirom na njihovu komplementarnost i interdisciplinaran karakter cijelog tima, koji se preklapa s koncepcijom i potrebama same izložbe.

Dizajn vizualnog identiteta predstavljanja na Praškom kvadrijenalu obuhvatit će idejno i izvedbeno rješenje grafičkog sustava koji na jedinstven način konceptualno i formalno odgovara zadatostima koncepcije i umjetničkom jeziku Ivana Marušića Klifa te na suvremen način prenosi slojevitost i različitost odabranih projekata suradnje. Očekuje se i dizajn i prijelom pratećeg kataloga koji proizlazi iz tog istog sustava uzimajući u obzir produkcijske okvire. Od dizajnera se očekuje prijedlog te izvedba grafičkih materijala u postavu, kao i  oblikovanje vizuala za društvene mreže i postojeće web stranice organizatora.