Dok je kod Nike Mihaljevića snažno prisutna komponenta analitičkog i autoreferencijalnog istraživanja prakse i procesa grafičkog dizajna čije metodologije i načine razmišljanja spaja s onima suvremene umjetnosti, Lucija Frgačić svojim nastupom nastoji zaokružiti i oformiti u zaokružen narativ svoje dosadašnje djelovanje prvenstveno u području produkt dizajna.

Niko Mihaljević, postav
Iako iza sebe ima i niz realizacija, mahom za klijente iz područja nezavisne kulture i klupske scene, Niko Mihaljević se ovom prilikom predstavlja selekcijom samoiniciranih radova na rubu između dizajnerske i umjetničke prakse, s jakom istraživačkom komponentom. Njegovi interesi u ovom slučaju se kreću između traženja analogija između auditivnog i vizualnog podražaja, zanimanja za “materijalnost” nematerijalnih kodova, raznovrsne vidove dokumentiranja i reinterpretacije svakodnevice, te interveniranja i redizajna upotrebnih predmeta kako bi se naglasila neka njihova manje očita svojstva.
Lucija Frgačić svoj izložbeni nastup gradi oko postojeće kolekcije vlastitih, što realiziranih, što nerealiziranih radova, u kojima se produkt dizajn ponekad prepliće s konceptualnim. Samosvjesno se poigravajući s formom “studentske izložbe”, ona gradi neformalan i krajnje subjektivni porftolio u prostoru, gdje se dizajnirani predmeti, njihovi modeli, nacrti i vizualizacije protežu oko imaginarnog “radnog kutka”, mjesta stvaranja. U takvom postavu, njihov je status ambivalentan – istovremeno predstavljaju presjek dosad ostvarenog, istraživanja i “radove u tijeku” te funkcionalne rekvizite iz radnog prostora.

Lucija Frgačić, postav
*Carte blanche
Izložbe Nike Mihaljevića i Lucije Frgačić dio su ciklusa predstavljanja autora nagrađenih u pojedinim kategorijama na bijenalnim “Izložbama hrvatskog dizajna”. Ideja ciklusa je pružiti autorima otvoren prostor i odriješene ruke da razmotre različite mogućnosti prezentacije svog dizajnerskog djelovanja u galerijskim uvjetima, s naglaskom na svim specifičnostima koje donosi samo područje u kojem djeluju. Načini predstavljanja variraju od klasičnih pregleda dosadašnjih radova, preko konceptualnih i istraživačkih pristupa, do predstavljanja samog dizajnerskog procesa i kombinacija svega navedenog.