Zoran Jedrejčić dizajnerski je rukopis formirao u Zagrebu, na Studiju dizajna pri Arhitektonskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, te u Italiji gdje je nastavio školovanje na Istituto Superiore per le Industrie Artistiche – ISIA u Firenci. Nakon suradnje s Ettoreom Sottsassom otvorio je vlastiti dizajnerski studio u Milanu, a zatim i u Beogradu. Surađivao je s mnogim poznatim internacionalnim brendovima: 3M, Artisan, Molteni&C, Dada Cucine, Fratelli Guzzini, Gir, Nambe’, Segis, Superfos, Volumen, Woak, Zavar. Dobitnik je i niza nagrada: Red Dot – Best of the Best, IF Design Award, Design Plus, Compasso d’Oro, German Design Award, Dezeen Award, BIG SEE Award. Njegovi su radovi predstavljeni u brojnim uglednim muzejima i galerijama među kojima su: MAK Wien, MoMA New York i Ozone Centre Tokyo. Kao gostujući profesor djeluje na ISIA u Firenci, NABA u Milanu, IAAD u Torinu i Akademiji likovnih umjetnosti u Beogradu. Trenutno je njegov glavni cilj razvoj i internacionalizacija regionalne dizajnerske scene i industrije kroz art direkciju, kao suradnik Zagreb Design Weeka i razvijajući nekoliko regionalnih dizajnerskih brendova.
Ulaskom u prostor majstorske modernističke arhitekture obilježene dizajnom Bernarda Bernardija dizajner Zoran Jedrejčić stvara ambijent koji predstavlja jasno definiran rukopis u finoj i promišljenoj produkciji, ali sadrži i mnogo više. Sintagma Conflicting Views otvara prostor za pitanja, diskretno utkanih u postav, u pojedinačne radove i međuodnose, u način razmišljanja koji stoji iza svakog procesa koji vodi do svakog proizvoda, a sve u interakciji sa zadanim prostorom, zapravo skromnim kutkom kojeg zauzima Galerija Bernardo Bernardi. Jedrejčić predstavlja i osobni pogled na industrijski dizajn, iznimno zahtjevnu kategoriju koja doslovno i simbolički može promijeniti svijet, a definitivno ispunjava iznimno važnu ulogu unošenja umjetnosti u svakodnevni život, stvaranjem pogleda na kulturu života, oblikovanjem funkcionalnog predmetnog svijeta koji oblikuje i misaoni svijet korisnika. Konflikt pritom nastaje u želji za snažnim osobnim pečatom ili jednako snažnoj diskretnoj (ne)vidljivosti. Zanimljivo je kako je riječ o pripadniku prve generacije važnog dijela nasljeđa Bernarda Bernardija: Studija dizajna / bez obzira što tadašnji obavezni vojni rok prolongira početak fakultetskog obrazovanja za jednu godinu. Zanimljivo je vidjeti – kako danas izgledaju radovi jednog od prvih. (Ksenija Foretić)
Kontakt:
Ksenija Foretić
Voditeljica Galerije Bernardo Bernardi
M: 091 6003 057
E: kultura@pou.hr