Iz teksta Maje Kolar:
Često korišten termin snažni autorski glasovi, prisutan u medijskim napisima, obično opisuje one privilegirane omogućenim pristupom većim industrijama, s podrškom kapitala privatnih naručitelja ili, u nešto manjem uzorku, dominantne performere. Protumačimo li tu snagu autorstva kroz ostvareni utjecaj i kreiranje prilika za druge, a ne isključivo kroz prizmu javnog prepoznavanja, tada bi se višeglasje dizajnerske scene oglasilo i o predanom, temeljitom i posvećenom radu Sanje Rotter, ponosnoj pripadnici alternativne scene, iz doba kada je to označavalo prostor za slavljenje različitosti i odstupanje od konvencija. Kao produkt dizajnerica neminovno je dio proizvodnog ciklusa, te u svom radu propituje vladajući sustav potrošnje i načina konzumiranja, što primjenjuje i na osobnoj razini, biravši second hand i vegetarijanski način života.
U svojim poslovnim postupcima prednost uvijek daje raznolikosti lokalno dostupnih izvora koji ne uzrokuju eksploataciju ljudskih ni prirodnih resursa, te njeguje suradnju s mrežom dobavljača koji garantiraju porijeklo i tretman sirovina. Stavljajući fokus na kvalitetu rada i ručne obrade materijala, mjerilo uspješnosti prestaje podređivati isključivo financijskoj dobiti.
Tijekom bilježenja svjedočanstva produkt dizajnerice Blaženke Kučinac, koju prvotno upoznaje kroz projekt Dizajnerice svojih kolegica, započinje svoje istraživanje povijesti ličnosti u dizajnu, primarno prethodnica u polju drvne industrije i dizajna namještaja. Temeljita i opčinjena, kao i u drugim aspektima svog rada, pristupa temi izgradnje cjelovite biografije te autorice bliskim kontaktom, višesatnim razgovorima i uloženim vremenom za upoznavanje. Sav pritom prikupljen materijal je iz naručenog intervjua prerastao u iskaz o životnim i profesionalnim okolnostima dizajnerice, koja na Sanjinu preporuku, netom nakon dobiva i zasluženu Nagradu za životno djelo Hrvatskog dizajnerskog društva.