Fotografija na naslovnici – detalj filmskog plakata “Ko to tamo peva”, dizajn: Mirko Ilić, 1980.
U napuštenim lokalima pothodnika kod glavnog ulaza u Zagrebački velesajam obrađivat će se teme oblikovanja knjiga i publikacija Mihajla Arsovskog te serije didaktičkih i propagandnih izložbi Porodica i domaćinstvo, održanih između 1957. i 1960. godine upravo na Zagrebačkom velesajmu, koje su promovirale moderno stanovanje, ali i odijevanje i općenito široki raspon aspekata kvalitetnog svakodnevnog života. Autorstvo izložbe potpisuje kustoski tim kojeg čine Marko Golub, Koraljka Vlajo, Marija Perkec, Matija Prica i Monika Džakić. Suradnici na projektu Dizajn u gradu su Zvonimir Bešlić i Mia Bogovac. Vizualni identitet izložbe projektira Organizam, a dizajn postava Oaza.
U plakatnim izlozima Kinematografa predstavit će se izbor nekih od najzanimljivijih filmskih plakata koje su dizajnirali autori Mihajlo Arsovski, Nenad Pepeonik, Mirko Ilić, Dalibor Martinis i Goran Trbuljak, vraćajući im tako na neki način njihovu izvornu funkciju i podsjećajući na jedno drugo vrijeme, kako za medij filma, tako i samog plakata.
U izlogu Hrvatskog dizajnerskog društva bit će pak postavljen informacijski pano povezan s 8. mediteranskim igrama koje su održane u Splitu prije točno 40 godina i donijele nam jedan od najkompleksnijih i najzanimljivijih primjera vizualnih identiteta uopće, nastalog u autorstvu Borisa Ljubičića i Tima vizualne komunikacije CIO.
Serija izložbi Dizajn u gradu dio je programske cjeline i online arhiva u nastanku pod nazivom Mreža dizajnerskog sjećanja koji se realizira u sklopu projekta Centar oblikovanja svakodnevice. Mreža dizajnerskog sjećanja bavi se sustavnijim dokumentiranjem hrvatskog dizajnerskog nasljeđa. Ideja je proizašla iz potrebe za umrežavanjem resursa – znanja i informacija o hrvatskom dizajnu – kao i želje da što više takvih informacija, saznanja, priča, tekstova, razgovora, fotografija, video i audiomaterijala ne bude fragmentirano već objedinjeno na jednoj online lokaciji i dostupno za korištenje svima u svrhu istraživanja, proučavanja i spoznavanja dizajna naše prošlosti i suvremenosti.
Više o projektu Centar oblikovanja svakodnevice doznajte na službenoj web stranici i društvenim mrežama:
oblikovanjesvakodnevice.com
www.instagram.com/oblikovanjesvakodnevice
www.facebook.com/oblikovanjesvakodnevice