Udruga Design Hub svojim djelovanjem pokušava osnažiti zajednicu kroz različita predavanja i izložbe. Ova konferencija je iskorak za udrugu, jer prvi put dovode inozemne predavače i nastoje izgraditi i proširiti zajednicu profesionalaca i stručnjaka u području dizajna, poručili su iz udruge Design hub.
Predavači na ovogodišnjem Cyan festivalu su stručnjaci iz različitih struka, arhitekti, animatori, grafički dizajneri, fotografi, tipografi, i ostali koji bi trebali surađivati i zajedno podizati kvalitetu projekata.
Predavači/ice koji će držati predavanja su Stan Haanappel i Sander Sturing iz Studio Dumbara, Jug Cerović, Vic Lee, Mare Milin, Damir Bralić i Saša Begović iz 3lhda.
Studio Dumbar etablirana je dizajnerska agencija s više od dvadeset godina iskustva u korporativnom i brand identitetu, a radili su za mnoge klijente diljem svijeta na projektima koji zahtijevaju međunarodnu implementaciju.
Portfolio uključuje prestižne projekte i klijente kao što su Utah Jazz, Branding The Netherland, NS — Dutch Railways, Club Brugge KV, Van Gogh Museum, Aegon, Shell, TNT Post Group, Czech Telecom, Nike, Dresdner Bank, Danish Post, Allianz, AT&T – Unisource, Apple Computer, Crédit Lyonnais, European Central Bank, Randstad International i drugi.
Jug Cerović je dizajnirao službene karte javnog prijevoza i putničke informacijske sustave za brojne gradove diljem svijeta uključujući Barcelonu, Ženevu, Luksemburg, Utrecht, Riyadh, Dubai.
Osnivač je studija za mapiranje i pronalaženje puta inat u Parizu te konzultant za platforme za digitalno kartiranje Apple Maps i Google Maps.
Od 2017. partner je u konzultantskoj tvrtki za pronalaženje puta DezignTechnic sa sjedištem u Dubaiju koja izrađuje rješenja za pronalaženje puta u rasponu od trgovačkih centara i bolnica do cijelih gradova poput Neoma.
Jug tvrdi da je pronalaženje puta “umjetnost utjecanja na tokove” i u stalnoj je potrazi za skrivenom strukturom i ljepotom mreža.
Vic Lee je umjetnik, ilustrator, kartograf sa sjedištem u svom studiju u Peckhamu, u jugoistočnom Londonu. Nakon uspješne karijere u grafičkom dizajnu koja je trajala 17 godina, Vic je ponovno počeo ilustrirati i prelazio s digitalnog na korištenje svojih brojeva, ponovno uzimajući olovke u ruke nakon mnogo godina sjedenja ispred Maca. Vicova umjetnost kombinacija je tipografije, ilustracije i elaboracije.
Vic je radio na narudžbama za neke od najvećih svjetskih marki, od oglašavanja do pakiranja, suradnje s umjetnicima do jedinstvenih murala. Njegov popis klijenata je tko je tko među tvrtkama, markama i agencijama. Od Nikea, Mercedesa, JLR-a, Virgin Atlantica do M&S-a, Sainsbury’sa, Adecca, Accenturea, Twiningsa i The Royal Shakespeare Company. Kao i posjedovanje namjenskog asortimana u Tateu
“Sve ispisujem tintom. Od uzvišenog do smiješnog. I volim to što radim. Kad me klijent zamoli da napravim nešto za njih, izmami mi osmijeh. Općenito radim samo s onima koji mi se sviđaju… Puno. Ono što radim nije samo posao, to je stvaranje nečeg lijepog što nadahnjuje, uključuje i unapređuje. Ima malo mene u svemu što radim. Samo ga trebate pronaći
Slušajući možeš toliko toga naučiti, ponekad mislim da je to umjetnost koja umire. Ali tako se stvaraju veze. Možda se zato i zovem pripovjedačem. Jer toliko sam ih čuo. Zbog toga volim misliti da moj rad zbližava ljude. ”
Mare Milin od 1994. godine radi kao fotograf u kazalištima, na raznim plesnim i kazališnim projektima, snima lifestyle, portretne i modne fotografije za (glossy) časopise i časopise, te na području marketinga i oglašavanja. Radi i za knjižarske i diskografske kuće, režira i snima glazbene spotove.
„U slobodno vrijeme volim fotografski bilježiti svijet koji me okružuje i te zapise izlagati. Od 2000. godine član sam ULUPUH-a (Hrvatska udruga likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti), a od 2006. godine član sam HZSU (Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika).“
„Fotografirat ću dok osjećam, živim i dišem.“
Damir Bralić radi na projektima dizajna vizualnih komunikacija, sustava identiteta i brendiranja, samostalno ili kao suradnik ili konzultant.
Neki od projekata na kojima je radio su sustav brendiranja i identiteta Zagrebačke županije, Varaždinske županije i Grada Osijeka; Prijava za Europsku prijestolnicu kulture za gradove Dubrovnik i Osijek; predstavljajući Hrvatsku na Venecijanskom bijenalu i Olimpijskim igrama u Pekingu.
Autor je i koautor identiteta izložbe Europa 2020, Izložbe hrvatskog dizajna 040506, 37. zagrebačkog salona, Zgrafa 11 itd. Radio je na dizajnu za časopise Oris, Up&Underground, Concilium i tjednik Novosti, kao i sustavi signalizacije za Centar Zamet, Grad Zagreb (Gradska signalizacija Zagreb) itd.
Diplomirao je vizualne komunikacije na Studiju dizajna Arhitektonskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, gdje je od 2006. do 2014. sudjelovao u nastavi vezanoj uz tipografiju i vizualne komunikacije.
Saša Begović (3lhd) je jedan od osnivača i partner arhitektonskog studia 3lhd.
Studio intensive razvija integraciju različitih disciplina; arhitektura, urbani i krajobrazni krajolik, dizajn, umjetnost te istražuju nove mogućnosti interakcije između arhitekture, društva i pojedinca.
Tijekom svoje karijere vodio je mnoge građevinske projekte različitih tipologija: javne, kulturne, stambene, sportske i mješovite namjene. Projekti, poput Mosta branitelja i Centra Zamet u Rijeci, dvorane Sportske Bale, hrvatskog paviljona na svjetskoj izložbi EXPO 2005 u Japanu i 2008. u Zaragozi, Splitske Rive, hotela Lone, Adriatic i Park u Rovinju, Akvarija i muzeja rijeka u Karlovcu, Urania – prostor stvaranja, stambene zgrade Bužanova i Park Kneževa, sjedište Infobipa, Rimac kampus samo su neki od važnijih studijskih projekata.
Radovi 3LHD-a predstavljeni su na sveučilištima, izložbama i institucijama diljem svijeta; Harvard, ETH, Van Alen institut, Berlage institut, COAC Barcelona, RIBA London, te Biennale u Veneciji i Rotterdamu.
Radovi studija osvojili su međunarodne nagrade, kao što su A+ Award za arhitekturu i krajolik, European hotel design award za najbolji hotel u Europi, WAF 2008 nagrada za najbolji sportski objekt, IOC nagrada/ IAKS za najbolju sportsku zgradu, AR nagrada za najbolje nove arhitekte, nagrada časopisa ID, kao i najznačajnije hrvatske strukovne i državne nagrade.
Više informacija o festivalu i prodaji ulaznica možete pronaći na web stranici www.cyanfestival.com i društvenim mrežama.
Partneri festivala su Multimedijalni kulturni centar, Udruga Dump mladih programera i Kàko magazin.